«سلمان» پروژه‌ای ۵ ساله است/ مذاکره با بازیگران خارجی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
امرالله احمدجو در گفتگو با صبا:

«سلمان» پروژه‌ای ۵ ساله است/ مذاکره با بازیگران خارجی

امرالله احمدجو درباره آخرین وضعیت سریال الف ویژه «سلمان» توضیحاتی را ارایه داد.

امرالله احمدجو کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت سریال الف ویژه «سلمان» به کارگردانی داوود میرباقری عنوان کرد: «سلمان» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه تدارکات در حال فعالیت هستند و دکورها را آماده می کنند.

وی ادامه داد: بازنویسی فیلمنامه نیز انجام شده و کامل آماده است اما دست از سر آن برنمی داریم تا زمانی که به کار به مرحله اجرا برسد و سعی می کنیم کیفیت آن را ارتقا دهیم.

این نویسنده و کارگردان پیشکسوت در پاسخ به این پرسش که تصویربرداری «سلمان» از کجا آغاز می شود، بیان کرد: من هنوز در مسایل اجرایی وارد نشده ام و اطلاعات آن در اختیار خود آقای میرباقری است و تا زمانی که به من مربوط نشود، کنجکاوی نمی کنم اما برای انجام مراحل پیش تولید سرعت خود را افزایش می دهیم تا اواخر پاییز حتما کار را کلید بزنیم.

احمدجو با اشاره به اینکه «سلمان» یک پروژه ۵ ساله است و طبیعتا انتخاب همه بازیگران به صورت یکجا ممکن نیست، اظهار کرد: بازیگران طبق برنامه ریزی انتخاب می شوند و من فقط از ترکیه اطلاع دارم که یکسری بازیگران خارجی را باید برای بازی در نقش رومیان شرقی انتخاب کنند، اما هنوز انتخاب نکردند.

وی افزود: همچنین عوامل سازنده، گروه خود را برای گرفتن تست از پیر و جوان، زن و مرد، کسانی که در تئاتر بازی می کنند و یا با دوربین آشنایی دارند تقریبا به تمام شهرستان ها و استان ها فرستاده اند و یک آرشیو پروپیمان تهیه دیده اند تا از بین آن بازیگران دلخواه خود را پیدا کنند.

کارگردان «روزی روزگاری» در پایان درباره انتخاب بازیگر نقش سلمان نیز مطرح کرد: من بسیار دوست دارم زودتر تکلیف بازیگر این نقش مشخص شود ولی حتی در صحبت هایی که انجام داده ایم اسمی به زبان نیامد چراکه انتخاب این نقش خیلی مشکل است. حتی یکبار زمانی که با بازیگران خوب نام آشنا صحبت می کردیم هر کدام به دلیلی مانند سن و سال، فیزیک و نوع بازی با شخصیت طراحی شده در داستان همخوانی تمام و کمال نداشتند و قرار شد به بازیگران ناشناخته اما توانا که در تئاتر تهران و شهرستان ها که شناخته شده هستند اما جلوی دوربین نبوده اند نیز نگاهی بیندازند اما این ها احتمال است و هنوز چیزی مشخص نیست.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است