جلوی دوربین «بچه مهندس ۳» می‌روم/ نقش‌ها در اختیار افراد خاص | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
سلمان فرخنده در گفتگو با صبا:

جلوی دوربین «بچه مهندس ۳» می‌روم/ نقش‌ها در اختیار افراد خاص

سلمان فرخنده از بازی در سریال «بچه مهندس 3» و از دیگر فعالیت هایش خبر داد.

سلمان فرخنده بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدیدش اظهار کرد: تا یک هفته دیگر جلوی دوربین سریال «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی خواهم رفت.

وی افزود: در فصل سوم تلفیقی از بازیگران جدید و قدیمی را شاهد هستیم و این کار لوکیشن‌های متعددی دارد، اما دیگر لوکیشن اصلی خانه خورشید نیست.

فرخنده درباره دیگر کارهایش توضیح داد: نگارش فیلمنامه، سریال و نمایشنامه اصلی ترین کارم در زمان حال است و چند متن آماده کار هم نوشته‌ام که به محض قطعی شدن ساخت، نام آنها را رسانه‌ای خواهم کرد. در نگارش متن‌هایم به سبک خاصی به صورت ویژه توجه دارم چون دوست دارم تمام شکل های نویسندگی را امتحان کنم.

این بازیگر ادامه داد: متاسفانه شرایط مالی در حوزه نویسندگی به نحوی نیست که نویسنده بخواهد تمام آرمان‌هایش را در نمایشنامه و یا فیلمنامه تحت نگارشش پیدا کند بلکه نویسنده بیشتر در پی این است تا ببیند چه متنی بیشتر خریدار دارد. در شرایط فعلی هم کارهای طنز و گیشه پسند بیشترین مخاطب را دارد.

فرخنده تاکید کرد: بعد از سریال «مینو» در فیلم سینمایی «گیسوم» بازی کردم که هم اکنون تدوین آن انجام می‌شود. در این کار با پگاه آهنگرانی همبازی هستم. این فیلم سینمایی که تهیه آن را سعید سعدی برعهده دارد، قرار است در جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش در آید.

بهگفته وی، این فیلم تماماً در تهران فیلمبرداری شده است.

بازیگر سریال «مینو» در انتهای خبر خود آورد: متاسفانه شرایط بازی در سینما و تلویزیون مطلوب نیست چون نقش‌های خوب تنها در اختیار تعدادی خاص است پس دیگران مجبورند هر کاری که به آنها پیشنهاد می‌شود، بپذیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است