مدیر گروه فرهنگ و ادب شبکه چهار استعفا کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۵۰

مدیر گروه فرهنگ و ادب شبکه چهار استعفا کرد

امین نوروزی مدیر گروه فرهنگ و ادب شبکه چهار سیما از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، امین نوروزی مدیر گروه فرهنگ و ادب شبکه چهار تلویزیون از سمت خود استعفا کرد. هنوز کسی در جایگاه او انتخاب نشده است.

همچنین سید احمد موسوی ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ طی پستی در صفحه مجازی استعفایش را از مدیریت گروه اجتماعی شبکه چهار اعلام کرده بود. او ضمن گفتن اینکه هر آمدنی را رفتنی‌ست، نوشته بود: وقتی که می خواستم مسئولیت گروه اجتماعی شبکه ۴ را قبول کنم، با خودم قرار گذاشتم که سه تا کار را به جد دنبال کنم. اول، تربیت و تزریق نسل جدیدی از تهیه‌کنندگان و برنامه سازان برای سیما، دوم تولید کارهای موثر برای آنتن و ساخت موضوعات کم‌تر پرداخته شده در تلوزیون و سوم تولید ویژه برای معرفی مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام.

موسوی علاوه بر گرفتن حلالیت و سپاسگزاری از دوستانی که در تولید گروه با او همراه بودند، آورده بود: اکنون وقت را مناسب می دانم تا با دید بهتر، تجربه افزون‌تر، و دستانی توانمندتر از ۴ سال گذشته، به سراغ انبوه کارهای بزرگتر بروم بلکه برای آزمودن و آموختن دوستان دیگر در شبکه، جایی باز شود.

اکنون پس از گذشت ۲۲ روز از خداحافظی سید احمد موسوی از مدیریت گروه اجتماعی شبکه چهار سیما شخصی در این سمت منصوب نشده است و در حال حاضر دو گروه در شبکه چهار سیما بدون مدیر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است