امیر قادری آثار نهمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه را نقد می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵

امیر قادری آثار نهمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه را نقد می‌کند

نهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 13 تیرماه، با نمایش چهار فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط‌‌‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «زخم»، «طوسی»، «شوفر» و «گاردن» در نهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

در این جلسه که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه «زخم» به‌نویسندگی و ‌کارگردانی سحر نورمنور، «طوسی» به‌نویسندگی و کارگردانی فتاح مینوبخش، «شوفر» به‌نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی و انیمیشن کوتاه «گاردن» به‌نویسندگی و‌کارگردانی امیرحسین ریاحی به نمایش در خواهند آمد.

در این رویداد امیر قادری، منتقد سینما به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه نهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌و‌گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را مصطفی ساجدی برعهده دارد.

فیلم کوتاه «زخم» به‌نویسندگی و‌کارگردانی سحر نورمنور در ژانر ملودرام، به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمایی جوانان ایران و سحر نورمنور ساخته شده است.

فتاح مینوبخش «طوسی» را در ژانر درام کارگردانی کرده و این اثر به‌ تهیه‌کنندگی رضا گوران ساخته شده است.

«شوفر» به‌نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی، اثری در ژانر جنایی به‌تهیه‌کنندگی حسین کاکاوند، از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران است.

‌نویسندگی و کارگردانی انیمیشن کوتاه «گاردن» را نیز امیرحسین ریاحی در ژانر تخیلی – رازآلود برعهده داشته و مجری طرح این اثر، انجمن سینمای جوانان شهرکرد بوده است.

نهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ ۱۳ تیرماه ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی «چارسو»، سالن شماره ۶ برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است