ستاره آمریکایی متهم به رفتارهای نگران‌کننده شد/ قربانیان سکوت‌شان را شکستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷

ستاره آمریکایی متهم به رفتارهای نگران‌کننده شد/ قربانیان سکوت‌شان را شکستند

ازرا میلر که قبلا متهم به رفتارهای آزارگرایانه شده بود این بار دو نفر دیگر نیز رفتارهای عجیب و غریبش را تایید کردند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان صبا، ازرا میلر بازیگر مشهور آمریکایی فیلم های «لیگ عدالت» و «جانوران شگفت‌انگیز» که پیش از این در سال ۲۰۲۰ به دلیل مسائلی چون مستی و رفتار آشوب گرایانه دستگیر شده بود حالا براساس مقاله تازه ورایتی شاکیان بیشتری دارد. شاکیان، این بازیگر را متهم به رفتارهای نگران کننده و آزارگرایانه کرده اند.

طبق این مقاله، باوجود آنکه در سال ۲۰۲۰ تصاویری از میلر منتشر شد که او گردن زنی را گرفته و گویا می خواهد آن را خفه کند. با این حال این تصاویر بعدها فراموش شد اما حالا طبق روایت دو زن ایسلندی و آلمانی به نظر می رسد این عمل یک الگوی رفتاری در میلر است.

یک زن ایسلندی که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با ورایتی تایید کرد که میلر قصد خفه کردن او را در آوریل ۲۰۲۰ داشته است، او که می خواست با این بازیگر عکس یادگاری بگیرد،  آن اتفاق را اینگونه شرح داد: «میلر به من گفت می خواهم با تو بجنگم و بعد تصمیم به خفه کردن من گرفت، ابتدا فکر می کردم دارد شوخی می کند ولی اینگونه نبود.» این گفته ها را شخصی که در آن روز در آن محل بود نیز تایید کرده است.

یک زن آلمانی که گویا رابطه دوستانه و صمیمانه ای هم با ازرا میلر داشته است نیز این بازیگر را متهم کرد که شبی در آپارتمان این زن در برلین او را مورد آزار قرار و حمله قرار داد. این زن چنین عنوان کرد: در آن شب میلر خیلی آرام و دوستانه رفتار می کرد تا اینکه از این بازیگر خواستم در آپارتمانم سیگار نکشد و همین حرف باعث شد او پرخاشگری کند و وقتی از میلر حدود ۲۰ بار خواستم تا خانه ام را ترک کند او شروع به فحاشی و پرخاشگری کرد.

در ابتدای ماه گذشته میلادی نیز خبر رسیده بود که ازرا میلر سه کودک زیر ۵ سال را در یک مزرعه غیرقانونی کشت ماریجوانا نگهداری می کند. مادرِ این بچه‌ها که او نیز در این ملک زندگی می‌کند، ادعا کرد که میلر به او و بچه‌ هایش کمک کرده است تا از یک ازدواج تحقیرآمیز فرار کنند اما پدر بچه ها این موضوع را کاملا متفاوت خواند و در مورد قرار گرفتن مکرر فرزندانش در معرض دود مواد مخدر و سلاح های گرم غیرایمن ابراز نگرانی کرد.

ازرا میلر سال آینده با فیلم «فلش» به سینماهای جهان می آید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است