روسای مراکز طرح، برنامه و ارزیابى و تولید و فنى حکم گرفتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۵

روسای مراکز طرح، برنامه و ارزیابى و تولید و فنى حکم گرفتند

معاون سیما در احکامى جداگانه رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابى و رییس مرکز تولید و فنى این معاونت را منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، معاون سیما در احکامى جداگانه کورش مفاخری را به عنوان رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابى و سید باقر حاجى سید رضى را به سمت رییس مرکز تولید و فنى این معاونت منصوب کرد.

محسن برمهانى معاون سیما در حکم انتصاب مفاخرى بر طراحی سیاست‌ها و برنامه‌ها در دوره تحول و نظارت بر تحقق مطلوب آن ها، روزآمدسازی نقشه‌راه محتوایی سیما از طریق یکپارچه سازى و هم‌افزا کردن ظرفیت‌های فکری، اندیشه‌ای و همسویی راهبردی گروه‌های تولیدی، ارتقای سازوکار و نرم‌افزار طراحی برنامه‌های سیما در راستای تحول از برنامه‌ریزی خط‌قرمزی به خط‌سبزی و جایگزینی مدیریت خلاق و راهبردی به جای کنترل پسینی و کم کردن فاصله محصول با راهبرد، تاکید کرده است.

تدوین سازوکارهای مناسب در جهت هم‌افزایی حداکثری با ظرفیت‌های طراحی و نظارت درون و بیرون سازمانی و افزایش بهره‌مندی از عناصر و هیات‌های اندیشه ورزِ خلاق و متعهد، توجه توامان به سه عنصر «راهبرد، پژوهش و بافتارِ استاندارد» و اولویت قراردادن محتوا در طراحی‌ها و نظارت‌ها، تسریع تولید و افزایش کیفیت برنامه‌سازی از دیگر انتظارات معاون سیما از رییس مرکز طرح, برنامه و ارزیابى است.
معاون سیما همچنین از زحمات و تلاش هاى مجتبى ایزدى در دوره ریاست این مرکز قدردانى کرد.
مفاخرى سابقه مدیرکلى پژوهشى سیما را در کارنامه کارى خود دارد.

معاون سیما همچنین در حکمى دیگر باقر حاجى سید رضى را به سمت رییس مرکز تولید و فنى این معاونت منصوب کرد.

معاون سیما در حکم سید رضى بر ارتقاى سطح فنی و تولیدی، افزایش سطح استانداردهای لازم تولید و پخش، بهره گیری از روش ها و فناوری های نوین، جلوه های ویژه و همچنین تربیت نیروی انسانی کارآمد و حرفه ای و استفاده از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به شبکه های مختلف سیما تاکید کرده است.
سازماندهی، برنامه ریزی و نظارت در جهت استفاده بهینه از منابع تولیدی و فنی، از اهم ماموریت های مرکز تولید و فنى سیما بوده که برمهانى در این حکم به آن اشاره داشته است.

معاون سیما همچنین از زحمات و تلاش هاى مهرداد عظیمی در دوره ریاست این مرکز قدردانى کرد.

سید رضی هم اکنون مدیرکل فنی معاونت صدا است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است