محمد معتمدی از برگزاری سه کنسرت خبر داد/ فقط بین خودمون بمونه! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴

محمد معتمدی از برگزاری سه کنسرت خبر داد/ فقط بین خودمون بمونه!

محمد معتمدی در مطلبی که لحنی بین طنز و انتقاد دارد از برگزاری سه کنسرت در روزهای آینده در سه شهر مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، محمد معتمدی خواننده موسیقی دستگاهی و تلفیقی شب گذشته ۵ تیر ۱۴۰۱ در صفحه اینستاگرامی خود متنی با عنوان «فقط بین خودمون بمونه» منتشر کرد که از برگزاری کنسرت در زمان و مکانی نامعلوم خبر می‌داد.

معتمدی در این یادداشت نوشت: «سه چهار روز دیگه، طی سه روز توی سه تا شهر قراره کنسرت داشته باشیم. ولی هنوز اجازه نداریم خبرش را اعلام کنیم و حتی نمی‌تونیم اسم اون شهرها را بگیم!

بیلبورد هم نداریم، دیتابیس چندانی هم از مخاطبان کنسرت های اون شهر ها نداریم.

خلاصه دوسه روز دیگه حدودای عصر به سالن کنسرت شهرتون یه سری بزنید، شاید معتمدی کنسرت داشت.

اگه بودم تشریف بیارید داخل…

فقط بین خودمون بمونه!»

این خواننده قبل‌تر در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ از برگزاری کنسرت خود در ۲۷ تیر ۱۴۰۱ تالار وزارت کشور خبر داده بود که بلیت‌فروشی این کنسرت از ۲۷ خرداد در سایت تیکوک به آدرس tikook.com آغاز شده است.

با بررسی‌ های خبرنگار صبا سایت فروش بلیت آنلاین تیکوک از برگزاری سه کنسرت توسط محمد معتمدی که به‌زودی در شهر یزد در تاریخ ۱۰ تیر، شهر اصفهان ۱۱ تیر و شهر شهرکرد در ۱۲ تیر که به‌زودی بلیت‌فروشی آن‌ها آغاز می‌شود، خبر داده است.

حالا اینکه چرا معتمدی اجازه ندارد برای کنسرت خود در این شهر اطلاع‌رسانی کند و چرا برای آن بیلبوردی مشخص نشده است، در حالی که زمان و مکان کنسرت‌ها اعلام شده است، نکته جالبی است که در آینده دلیل آن مشخص خواهد شد.

معتمدی به تازگی دو قطعه «پروا» برای سریال «وضعیت زرد ۲» و قطعه «بدون قرار قبلی» برای فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» که به‌زودی موزیک ویدیو آن هم منتشر می‌شود، روانه بازار کرده است.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است