پایان بازبینی مسابقه نمایش‌های صحنه بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸

پایان بازبینی مسابقه نمایش‌های صحنه بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

با پایان بازبینی آثار مسابقه نمایش‌های صحنه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، نتایج نهایی این بخش ۱۵ مهر اعلام خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ستاد خبری جشنواره، بازبینی آثار مسابقه نمایش‌های صحنه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر که از روز جمعه ۱۵ شهریور به صورت حضوری و همچنین از طریق ویدیو در تهران و سایر استان‌ها آغاز ‌شده بود، پایان یافت.

بر این اساس هیات بازبین این بخش متشکل از آرش دادگر، فریبا متخصص و علی‌ اوسیوند با بازبینی بیش از ۵۲ اثر از گروه‌های نمایشی استانی و تهران به کار خود پایان دادند.

در این میان استان‌های تهران، مازندران، اردیبل، زنجان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و منطقه آزاد اروند به صورت حضوری میزبان هیات انتخاب آثار شدند و مابقی آثار پذیرفته شده از دیگر استان‌ها طبق درخواست گروه‌های نمایشی، از طریق بازبینی ویدئویی، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

نتیجه نهایی و اعلام اسامی گروه‌های راه یافته به مرحله نهایی مسابقه نمایش‌های صحنه  جهت حضور در بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ۱۵ مهر صورت خواهد گرفت.

بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌‌های مسابقه نمایش‌‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌‌نویسی و نمایش‌‌های محیطی و میدانی، از ۱۵ تا ۱۹ آبان‌‌ماه ۱۳۹۸ در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است