دانیال شهرتی آهنگ متن و تیتراژ سریال «تلاطم» را ساخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹

دانیال شهرتی آهنگ متن و تیتراژ سریال «تلاطم» را ساخت

دانیال شهرتی خواننده، آهنگساز هم اکنون موسیقی متن و آهنگسازی تیتراژ سریال جدید شبکه پنج با نام «تلاطم» را به عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا، دانیال شهرتی خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده جوان کشورمان که پیشتر با خوانندگی و آهنگسازی آهنگ هایی چون بی حوصله، دوری و دلتنگی، چشم های شرقی و بعد از تو  به عرصه موسیقی معرفی شده بود، ساخت موسیقی متن و آهنگسازی تیتراژ سریال جدید شبکه پنج با نام «تلاطم» را به عهده گرفته است.

دانیال شهرتی قطعاتی  برای این سریال  نوشته است  که موسیقی هر شخصیت داستان مختص به خودش می باشد.

آهنگسازی تیتراژ پایانی نیز به عهده دانیال شهرتی و خوانندگی محمدرضا عیوضی است که روی ترانه ای از مهشاد عرب ساخته شده است.

این سریال در سیزده قسمت چهل و پنج دقیقه ای و با شروع هفته نیروی انتظامی با همکاری معاونت اجتماعی ناجا ساخته شده است.

فرژام فلکی (ویلن و آلتو و سه تار و کمانچه)، آناهیتا ایزدی پارسا(ویلنسل)، دانیال شهرتی(فلوت و گیتار و دف و پیانو)، نوازندگان این پروژه در همکاری با دانیال شهرتی هستند که ضبط آن،  در موسسه فرهنگی هنری «سرزمین مهروماه» به مدیریت وی و محمد مظفری صورت گرفته است.

سریال «تلاطم» به کارگردانی وحید بیطرفان و تهیه کنندگی کرامت پورشهسواری و در آستانه شروع هفته نیروی انتظامی از سه شنبه ۹ مهرماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود و داستان چند خانواده مختلف را به شکل موازی روایت می کند.

از جمله بازیگران این سریال می توان به جلیل فدجاد، بیتا خردمند، امین ایمانی، شیوا خسرومهر، مجید واشقانی، ساغر عزیزى، حسین پورکریمی و… اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است