علیرضا طلیسچی مخاطبانش را به ساحل دریا برد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹

علیرضا طلیسچی مخاطبانش را به ساحل دریا برد

علیرضا طلیسچی شب گذشته 4 تیر 1401 با اجرای تازه‌ترین قطعه خود با عنوان «یه دریا نریم» به صحنه رفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، کنسرت علیرضا طلیسچی شب گذشته شنبه‌ ۴ تیر۱۴۰۱ در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و این خواننده منتخبی از آثار خود را به همراه تازه‌ترین اثر خود برای مخاطبان خود اجرا کرد.

این کنسرت با قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و در ادامه قطعه‌های «تو فکر می‌کنی کی‌ای» و «نفس کی بودی تو» خوانده شد.

طلیسچی «آی دل خودم» را شروع تغییر مسیر موسیقایی خود دانست و گفت که به همین دلیل است که علاقه دارد این قطعه در پلی لیست کنسرت‌هایش قرار بگیرد و آن را برای طرفداران خود اجرا کند.

این خواننده در ادامه به اجرای «آی دل خودم» و «دیوونه دوست داشتنی» پرداخت تا نوبت به سورپرایز این شب از کنسرت خود برسد.

طلیسچی برای اجرای تازه‌ترین اثر خود، به همراه ارکسترش جلوی استیج آمد و با نشستن روی صندلی در کنار آن‌ها، قطعه «یه دریا نریم» را برای بار اول مقابل تماشاگران اجرا کرد.

با اجرای قطعه‌های «لیلا» و «دل به دل» نوبت به قطعه «قاف» رسید که ابتدا بدون موسیقی و با همخوانی مخاطبان به اجرا درآمد و درادامه این قطعه به‌صورت کامل و همراهی ارکستر شنیدنی‌تر شد.

«سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «نه نمیارم» و «ای دل غافل» دیگر قطعه‌های بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

به درخواست مخاطبان قطعه‌های «دریا»، «قاف» و «دیوونه دوست داشتنی» مجددا اجرا شدند.

در این کنسرت محمد عارف گیتار نایلون، مهراد حیدری گیتار الکتریک، فرید الهی بیس، امیرحسین آزموده پرکاشن، کامیار عبدی درامز، مسیح منتظری کیبورد و سهند اسدی ساکسیفون به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد در کنار علیرضا طلیسچی به اجرا پرداختند.

کنسرت علیرضا طلیسچی ۴ تیر ۱۴۰۱ در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار برگزار و برای تاریخ ۱۰ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز تمدید شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است