دهم مهر آخرین فرصت ارسال آثار بخش ۹۰ ثانیه جشنواره قصه‌گویی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۰

دهم مهر آخرین فرصت ارسال آثار بخش ۹۰ ثانیه جشنواره قصه‌گویی

آخرین مهلت ارسال آثار بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ودومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۱۰ مهر ۱۳۹۸ است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسئول دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره بخش ۹۰ ثانیه توضیح داد: این بخش شامل «قصه زندگی من»، «قصه‌ شهر من» و «قصه کانون زبانی‌ها»، است که فرصت ارسال آثار تا دهم مهر خواهد بود و این زمان تمدید نمی‌شود.

الهام دارابی گفت: تاکنون بیش از ۱۵هزار نفر در جشنواره امسال ثبت‌نام کرده‌اند و با در نظر گرفتن این موضوع که برای مورد بررسی قرار گرفتن آثار در بخش داوری و هیات انتخاب نیاز به تکمیل فرم و اطمینان از ارسال کامل فایل قصه‌گویی است، بنابراین شرکت کنندگان در این بخش باید نسبت به کنترل اطلاعات و فایل ارسالی خود اطمینان حاصل کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی تاکید کرد: ساعت ۲۴ روز دهم مهر فرصت ثبت‌نام و ارسال آثار پایان می‌یابد اما افرادی که تا این زمان نسبت به ثبت‌نام و ارسال فایل قصه خود اقدام کرده‌اند برای اصلاح مشخصات و تکمیل فرم ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ روز یازدهم مهر فرصت دارند.

بیست‌ودومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است