«عقرب عاشق» با صدای محسن چاوشی پخش می‌شود/ هشتمین همکاری به عنوان خواننده تیتراژ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

«عقرب عاشق» با صدای محسن چاوشی پخش می‌شود/ هشتمین همکاری به عنوان خواننده تیتراژ

محسن چاوشی قطعه «پستچی» را برای سریال شبکه نمایش خانگی «عقرب عاشق» به کارگران حسین سهیلی زاده خواند.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، محسن چاوشی شب گذشته ۲ تیر ۱۴۰۱ در صفحه شخصی خود تیزر سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی سید رضا محقق را منتشر کرد که تیراژ این سریال شبکه نمایش خانگی با صدای خود او بود.

نام قطعه جدید و عاشقانه چاوشی «پستچی» است که برای سریال جدید شبکه نمایش خانگی به نام «عقرب عاشق» امروز ۳ تیر ساعت ۱۷ منتشر خواهد شد.

چاوشی که بالغ بر دو هفته پیش قطعه «قشنگ من» را برای تیتراژ سریال «آمستردام» به نویسندگی و کارگردانی مسعود قراگوزلو خواند که به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

قطعه‌ای که بعد از سال‌ها محسن چاوشی و حسین صفا را باردیگر در کنار هم قرار داد.

«عقرب عاشق» حالا بعد از سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی «شهرزاد»، «خسوف»، «هم‌گناه»، «دلدار»، «بانوی عمارت»، «سایه‌بان» و «آمستردام» هشتیمن سریالی است که به عنوان خواننده تیتراژ در آن حضور دارد.

چاوشی قبل‌تر با خواندن تیتراژ «مریض حالی» برای سریال «سایه‌بان» به کارگردانی جمشید و نوید محمودی جایزه بهترین دستاورد ویژه هنری از پنجمین جشنواره جام جم را دریافت کرد و با تیتراژ «چه شد» برای سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی نامزد بهترین ترانه تیتراژ در جشن نوزدهم دنیای تصویر شد.

حالا سریال «عقرب عاشق» ساخته سیدرضا محقق که از دوستان نزدیک چاوشی است، پروژه جدید این خواننده است که باید دید که صدای چاوشی برای این سریال مخاطب جذب می‌کند، یا کیفیت بالای سریال باعث شنیده شدن قطعه «پستچی» و دیگر قطعه‌هایی که احتمالا در این سریال پخش می‌شود، خواهد بود.

محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس با حضور آتنه فقیه نصیری و حسین پاکدل دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب…»

سیدرضا محقق تهیه‌کننده «عقرب عاشق» سال گذشته ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار صبا درباره معنای نام این سریال گفته بود: از این نام می‌توان نتیجه گرفت، آدم خطرناکی عاشق می‌شود!

فیلمنامه این سریال به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش در آمده است.

فیلمبرداری «عقرب عاشق» همچنان در تهران ادامه دارد.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است