«آینه جام» آینه تمام‌ نمای شبکه جام جم است/ ارتباط مستقیم ایرانیان خارج از کشور با صداوسیما | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
علی زمانی در گفتگو با صبا؛

«آینه جام» آینه تمام‌ نمای شبکه جام جم است/ ارتباط مستقیم ایرانیان خارج از کشور با صداوسیما

علی زمانی مجری برنامه «آینه جام» شبکه تلویزیونی جام جم درباره نوع ارتباط مخاطبان و آیتم‌های این برنامه تلویزیونی توضیح داد.

علی زمانی مجری و گوینده رادیو و تلویزیون که در حال حاضر به عنوان مجری برنامه تلویزیونی «آینه جام» از شبکه جام جم فعالیت می‌کند در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این برنامه تلویزیونی گفت: برنامه «آینه جام» از اسفند ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه جام رفت تا آینه‌ای برای تمام برنامه‌هایی باشد که در شبکه جام جم روی آنتن می‌روند.

مجری برنامه «آینه جام» با اشاره به اینکه محمدمهدی کتیراچی کارگردان و امیر فکری تهیه کننده این برنامه تلویزیونی هستند، درباره زمان پخش «آینه جام» توضیح داد: بعد از اینکه «آینه جام» از اسفند ۱۴۰۰ پخش خود را آغاز کرد، تنها در یک بازه دو هفته‌ای پایان سال تا اتمام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ پخش نشد و از اولین هفته بعد از تعطیلات نوروزی هر هفته یکشنبه‌ها ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه جام جم می‌رود.

وی ادامه داد: «آینه جام» قرار است آینه شبکه جام جم باشد و به عنوان پل ارتباطی بین مخاطب و مدیران و عوامل شبکه انتقادها، پیشنهادها و نظرهای مورد نیاز درباره تمام برنامه‌ها و کنداکتور شبکه تبادل شود.

زمانی با بیان اینکه هر قسمت «آینه جام» با حضور یک مهمان متخصص که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، علمی، ورزشی و سیاسی که در ایران و خارج از کشور فعالیت می‌کنند، همراه است، تصریح کرد: مهمان‌های برنامه درباره مباحث فرهنگی کشورهایی که در آن حضور دارند و یا در طول سال رفت و آمد دارند، توضیح می‌دهند و به نوع پیوند فرهنگی و اجتماعی ایرانیان در آن کشورها و شهروندان کشورهای مختلف با ایرانیان اشاره می‌کنند.

وی ضمن تاکیدد براینکه مهمان‌ها درباره رابطه ایرانیان مقیم کشورهای خارجی با شبکه جام و صداوسیما توضیح می‌دهند، درباره راه‌های ارتباطی ایرانیان مقیم خارج از کشور اشاره کرد و گفت: ایرانیان مقیم خارج از کشور با ارسال پیام به سامانه پیامکی و ارسال ویدیو از موقعیت‌های جذاب و البته فرهنگی و اجتماعی کشورهای مختلف با برنامه ارتباط دارند و ما در «آینه جام» ویدیوها و پیام‌های آن‌ها را در هر قسمت از برنامه به ترتیب پخش می‌کنیم و نظرها و پبشنهادهایی را که به برنامه می‌دهند، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مجری «آینه جام» با بیان اینکه این برنامه به عنوان دورهمی شبکه جام جم با مخاطب‌های خود شناخته شده است، تصریح کرد: عمده مخاطبان و مهمان‌های برنامه معتقد هستند که شبکه جام جم، به دلیل برون مرزی بودن آن حکم ویترین سازمان صداوسیما را دارد و نیاز دارد که با دقت نظر و وسواس بیشتری به تولید محتوا و تکمیل کنداکتور خود اقدام کند که برنامه «آینه جام» هم در راستای رسیدن به همین جایگاه روی آنتن رفت که این شبکه جهانی مطابق با خواسته مخاطب و انتظاری که از صداوسیما می‌رود به ارتقای سطح کیفی و کمی خود بپردازد.

زمانی ادامه داد: به عنوان مثال برنامه «شب نشینی» که یک هفته درمیان توسط مسعود روشن پژوه و فرهاد جم روی آنتن شبکه جام جم می‌‌رود یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های این شبکه تلویزیونی است.

وی در پایان درباره برنامه «آینه جام» گفت: برنامه «آبنه جام» برای ارتیاط بهتر مخاطب با شبکه هر هفته تصاویری از پشت صحنه یکی از برنامه‌های این شبکه تلویزیونی پخش می‌کند تا مخاطبان بیشتری در جریان کیفیت تولید برنامه‌های این شبکه قرار بگیرند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است