«طبیعت دوم» درباره چگونگی دستیابی به واقعیت‌هاست/ فیلم کوتاه مجال اکران ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۱
مصطفی ربانی در گفتگو با صبا:

«طبیعت دوم» درباره چگونگی دستیابی به واقعیت‌هاست/ فیلم کوتاه مجال اکران ندارد

مصطفی ربانی درباره فعالیت‌های اخیر خود و فیلم کوتاه «طبیعت دوم» توضیح داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، مصطفی ربانی کارگردان، نویسنده و تدوینگر جوانی که فیلم‌های کوتاه «کمی جلوتر می‌تونی بپیچی»، «سانس فوق العاده»، «۱۳۶» «شالیکار»، «قدم‌هایم را بشمار» و «بلوک» را در کارنامه خود دارد، اخیرا یک فیلم کوتاه دیگر به نام «طبیعت دوم» را با نویسندگی خودش، کارگردانی و تدوین کرده است.

مصطفی ربانی در گفتگو با صبا درباره سوژه این فیلم توضیح داد: موضوعی که در این فیلم به آن پرداخته ام درباره چگونگی دستیابی به واقعیت‌هاست، مثلا شما از خبری مطلع هستید اما منابع خبری، آن خبر را آنطور که می‌خواهند به اطلاع شما رسانده‌اند. به عبارتی شما واقعیت را می‌دانید و نمی‌دانید.

او در ادامه درباره زمان اکران فیلمش گفت: فیلم کوتاه چندان فضا و مجال اکران ندارد. مگر اینکه جشنواره‌ای یا نشستی و یا در سینمای هنر و تجربه، به صورت دوره‌ای و یا نهایتا در یکی از پاتوق‌های نمایش فیلم کوتاه، به اکران دربیاید. بنابراین فعلا نمی‌توانم زمان مشخصی را برای اکران فیلم به اطلاعتان برسانم.

مصطفی ربانی در پایان درباره جوایزی که کسب کرده است، عنوان کرد: باید بگویم فیلم قبلی که ساخته بودم به نام «بلوک» که هفتمین تجربه کارگردانی من است اجازه اکران نیافت اما در سال ۱۳۹۷ از جشنواره فیلم کوتاه مسکو جایزه بهترین کارگردانی و از جشنواره short to the point که در رومانی برگزار شد جایزه بهترین فیلم داستانی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است