نمایشگاه مجسمه‌های کوچک به دوره یازدهم رسید/ انتشار فراخوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰

نمایشگاه مجسمه‌های کوچک به دوره یازدهم رسید/ انتشار فراخوان

یازدهمین نمایشگاه مجسمه های کوچک یکم آذرماه در گالری شیرین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران همه علاقه مندان به شرکت در یازدهمین نمایشگاه مجسمه های کوچک را که یکم آذرماه در گالری شیرین برگزار می شود، فراخواند.

دوره یازدهم نمایشگاه مجسمه های کوچک با رویکردی متفاوت نسبت به دوره های قبل برگزار می شود و شورای سیاستگذاری مجسمه های کوچک در نظر دارد در  این دوره با حذف استند و استفاده از تمامی امکانات فضای گالری شامل سطوح مختلف از جمله سقف، دیوار، کنج و … میزبان آثار متفاوتی نسبت به دوره های قبل این نمایشگاه باشد.

در دوره یازدهم از یک هنرمند مجسمه ساز تقدیر خواهد شد و تندیس نمایشگاه سالانه مجسمه های کوچک اثر سعید شهلاپور به این هنرمند اهدا می شود.

شورای برگزاری نمایشگاه مجسمه های کوچک در دوره یازدهم را سارا روحی صفت، مژگان ملاحسینی و امیرحسین ردایی تشکیل می دهند و هومن سلیمی دبیری این رویداد را بر عهده دارد.

کوروش گلناری، بهرنگ صمدزادگان و بهداد لاهوتی نیز در ترکیب هیات انتخاب آثار و داوری حضور دارند.

هر هنرمند می تواند حداکثر ۳ اثر پیشنهاد دهد که بزرگ ترین ضلع اثر نباید بیشتراز ۴۰ سانتیمتر باشد. تکنیک و متریال آزاد است و آثار می بایست با توجه به رویکرد نمایشگاه ارائه شوند.

همچنین مسئولیت اصالت اثر به عهده هنرمند است.

علاقه مندان از ۱۰ تا ۲۰ مهرماه مهلت دارند تا با تکمیل فرم ثبت نام و ارسال تصاویر آثار و مدارک خود به آدرس ایمیل: koochak_event@ais.ir  در این رویداد شرکت کنند.

اعلام اسامی راه یافته به نمایشگاه، شنبه ۴ آبان، تحویل آثار به گالری، پنجشنبه ۳۰ آبان و تاریخ افتتاحیه نمایشگاه جمعه ۱ آذر اعلام شده است و این نمایشگاه روز چهارشنبه ۱۳ آذر به کار خود خاتمه می دهد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است