لئا سیدو بازیگر «تلماسه ۲» شد/ ایفای یک نقشِ مهم و کلیدی

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، لئا سیدو بازیگر مطرح سینمای جهان برای ایفای نقش مهم لیدی مارگوت، یکی از همراهان پل آتریدس (تیموتی شالامی) در جنگ با خانواده هارکونن به فیلم «تلماسه: بخش دوم» پیوست.

دنی ویلنوو قرار است فیلمبرداری قسمت دوم «تلماسه» را اواخر سال جاری میلادی با حضور ستاره هایی چون شالامی، زندایا، ربکا فرگوسن، جاش برولین، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد و دیو باوتیستا آغاز کند.

در کنار گروه بازیگران قبلی فیلم که قرار است نقش های قبلی خود را دوباره ایفا کنند گروه جدیدی از بازیگران از جمله اوستین باتلر، کریستوفر والکن و فلورنس پیو نیز در این فیلم بازی می کنند.

ویلنوو به همراه جان اسپایتس هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه این دنباله است.

در رمان فرانک هربرت، لیدی مارگوت هنگامی که به لیدی جسیکا، مادر پل (با بازی ربکا فرگوسن) در مورد خیانتی که در انتظار آنهاست هشدار جدی می دهد، در اوایل داستان حضور دارد. این بخش در قسمت اول فیلم ویلنوو وجود نداشت با این حال لیدی مارگوت در نیمه دوم داستان نقش جدی و مهمی دارد.

لئا سیدو به تازگی در فیلم «جنایات آینده» در کنار ویگو مورتنسن و کریستن استوارت ایفای نقش کرده است. او البته بیشتر برای بازی در فیلم های جیمز باند از جمله «زمانی برای مردن نیست» شناخته می شود.

قسمت دوم «تلماسه» در حالی ساخته می شود که قسمت اول آن، 400 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

انتهای پیام/