بی توجهی به تغذیه مادران باردار، گریبان نسل آینده را خواهد گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
اکرم محمدی:

بی توجهی به تغذیه مادران باردار، گریبان نسل آینده را خواهد گرفت

«عواقب ناديده گرفتن اين مسئله علاوه بر اينكه متوجه مادر و كودک است، جامعه را نيز در بر خواهد گرفت و نسل آينده را دچار مشكل خواهد كرد.»

اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه حمایت از تغذیه مادران باردار در نقاط محروم کشور  کار بسیار فوق العاده ای است، گفت: تغذیه اولین مسئله حیات یک انسان است، بخصوص وقتی یک مادری باردار باشد و بچه ای هم از وی تغذیه کند، بنابراین باید توجه ویژه ای به این قشر شود.
وی ادامه داد: عواقب نادیده گرفتن این مسئله علاوه بر اینکه متوجه مادر و کودک است، جامعه را نیز در بر خواهد گرفت و نسل آینده را دچار مشکل خواهد کرد.
این بازیگر بیان کرد: زمانی که انسان متولد و وارد جامعه می شود،اگر دچار مشکل و بیماری باشد قطعا اثرات آن بر جامعه تاثیر گذار خواهد بود، بنابراین این مسئله بسیار حائز اهمیت است و باید رسیدگی شود.
محمدی گفت: من تعجب میکنم که چطور چنین مسئله وخیمی در جامعه وجود دارد و برای اولین بار است که می شنوم زن بارداری در نقاط محروم کشورمان دچار سوء تغذیه است.
وی در پایان افزود: در این راستا نه تنها مردم بلکه دولت نیز باید از کمپین مهرمام حمایت کند.
«کمپین مهرمام» با رویکرد اهمیت به تغذیه و سلامت مادران باردار در مناطق محروم کشور توسط بنیاد علوی متولی این امر که از سال ١٣٧٨ توزیع سبدهای غذایی را میان مادران باردار شروع کرده و اینک اجرای این طرح وارد سال دهم این امر خدا پسندانه شده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است