سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان فراخوان داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸

سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان فراخوان داد

سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

به‌ گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران، دبیرخانه هفتمین پایتخت کتاب ایران (سنندج) و موسسه «سروه ی شه مال» کردستان، سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان را با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال استان کردستان در سه گروه تالیف، ترجمه و احیای متون برگزار می‌کند.

این جایزه با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر و در راستای حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران و ارتقاء فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به این جایزه باید در محدوده زمانی سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشند. همچنین ویراست جدید آثار علمی اگر به تشخیص گروه داوری ۴۰ درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، قابل بررسی خواهد بود.

بر اساس این فراخوان، هر مولف باید سه نسخه از آثار خود را به دبیرخانه ارسال کند. آثار رسیده به دبیرخانه بازگردانده نخواهد شد. کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه جایزه به نشانی کردستان، سنندج، خیابان توحید، مجتمع فرهنگی و هنری فجر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۳۲۸۵۲۶۱-۰۸۷ و ۳۳۲۸۵۰۷۰-۰۸۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است