«از بان تا تان» به خانواده شهدا تقدیم می‌شود/ تهیه وسایل تحصیل برای کودکان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۱

«از بان تا تان» به خانواده شهدا تقدیم می‌شود/ تهیه وسایل تحصیل برای کودکان

نمایش «از بان تا تان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان درویشی از ۱۳ مهر در تماشاخانه سپند اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی این نمایش، نمایش «از بان تا تان» دومین تجربه کارگردانی اشکان درویشی از روز شنبه ۱۳ مهرماه از ساعت ۲۰:۴۵ اجراهای خود را در تماشاخانه سپند آغاز می‌کند.

در این نمایش داستان چهار سرباز شهید که هر کدام نماد شهدای غواص، مرزبان، مدافع حرم و اتوبوس نیروهای رزمنده هستند، روایت می‌شود و شاهد دلتنگی مادران این شهدا نیز خواهیم بود.

نمایش از «بان تا تان» برشی از برزخ چند نسل از جوانانی است که هر یک به گونه‌ای برای ایران جان‌فشانی و از خودگذشتگی کرده‌اند اما هنوز در برزخ منتظر عبور هستند و این معطلی به علت ناتمام ماندن سرنوشت بعضی از شهدا و چشم انتظاری مادران و خانواده‌های شهداست.

مالک معنوی و مجری طرح این اثر نمایشی موسسه خیریه «فرشته‌های بهشتی» با مدیریت مهشید خسروی است.

این اجرا به پدران و مادران شهدا تقدیم می‌شود و این موسسه خیریه در کنار تولید این نمایش تلاش دارد تا با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از ترک تحصیل کودکان آسیب دیده، وسایل و لوازم تحصیل حداقلی‌ای را هم برای گروهی هر چند کوچک از کودکان تهیه کند و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را در کنار اجرا تقدیم کنند.

زنگ افتتاح نمایش «از بان تا تان» به دست یکی از مادران شهدا و دو هنرمند تئاتر و سینما زده خواهد شد که به زودی اسامی آنان اعلام خواهد شد.

در نمایش «از بان تا تان» هنرمندانی چون مهیار حسن، مهرداد احمدی، محمود موسوی، امید ماهر، نرگس صفدریان، مریم‌گلی، بابک نوری و هنرمندی نوجوان به نام ساغر کیان‌راستی به ایفای نقش می پردازند و در اقدامی نوآورانه موسیقی این اثر نمایشی توسط آرش هامون، جوانی توانا در موسیقی اصیل سنتی ایرانی اجرا خواهد شد.

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان نمایش «از بان تا تان» اشکان درویشی و مشاور رسانه‌ای آن هم سیدحسین رسولی است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است