اخبار منتشره گمانه زنی است و دستورالعمل قطعی ارشاد ابلاغ نشده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳
فرجی در ارتباط با پخش فوتبال های جام جهانی:

اخبار منتشره گمانه زنی است و دستورالعمل قطعی ارشاد ابلاغ نشده است

«هنوز دستورالعمل قطعی ابلاغ نشده و همه اخبار منتشره گمانه زنی است و ما منتظریم در دستور العملی که ارشاد صادر می کند چگونگی نحوه پخش بازی ها و انتخاب نوع بازی ها و بهای بلیت ها اعلام شود.»

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در ارتباط با قطعی شدن پخش  فوتبال‌های جام جهانی در سینماهای کشور به «صبا» گفت: هنوز دستورالعمل قطعی ابلاغ نشده و همه اخبار منتشر شده گمانه زنی و رایزنی است و ما منتظریم در دستور العملی که ارشاد صادر می کند، چگونگی نحوه پخش و انتخاب نوع بازی ها و بهای بلیت آن اعلام شود.
وی درخصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر پخش ۶بازی و اعلام قیمت بلیت آن افزود: هنوز هیچ کدام از این موضوعات قطعی نشده و این موضوع بهای بلیت در حد پیشنهاد است باید دید خروجی چه چیزی خواهد بود.
فرجی در پاسخ به این سوال که قیمت ۲۰هزارتومان برای تماشای بازی های فوتبال بهای زیادی نیست؟ توضیح داد: با توجه به این که بهای بلیت سینما ۱۵هزارتومان است، قیمت بلیت ۲۰هزارتومان برای تماشای بازی های فوتبال قیمت خوبی است.

سخنگوی شورای صنفی در ارتباط با سینماهای نمایش دهنده فوتبال ها اذعان داشت :هم پردیس های مختلف و هم سینماهای تک سالن قرار است به پخش فوتبال اختصاص یابد ولی هنوز موارد انتخابی ارشاد به طور قطعی اعلام نشده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است