حضور بازیگران جدید در «ستایش۳»/ اتمام بیش از ۲۰درصد از تصویربرداری

به گزارش صبا، سریال «ستایش» یکی از سریال هایی بود که در فصل اول توانست مخاطبان زیادی را بخود جلب کند و این استقبال سبب ساخت فصل دوم این سریال شد. اگرچه فصل دوم با جذابیت های فصل اول همراه نبود اما هنوز هم مخاطبانی در تلویزیون داشت و همین زمینه های ساخت فصل سوم این سریال را فراهم کرد.
حضور بازیگران جدید در سریال «ستایش»/ اتمام بیش از 20درصد از تصویربرداری

حامد خاک دامن مدیر تولید سریال ستایش در خصوص آخرین وضعیت این سریال به خبرنگار «صبا» گفت:  تا به حال چیزی حدود  25 درصد از سریال تصویربرداری شده است و بازیگران اصلی نیز جلوی دوربین رفته اند.
گروه کماکان در لوکیشن های مختلف در تهران مشغول ضبط سکانس ها هستند و احتمال تصویربرداری این سریال در لوکیشن هایی به جز تهران هم وجود دارد.
وی در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید به این سریال گفت: در حال حاضر فرهاد جم ، کیهان ملکی و مهتاج نجومی بازیگرانی هستند که جدیدا به سریال «ستایش» اضافه شده اند و امکان اضافه شدن بازیگران جدید دیگر هم وجود دارد.
گفتنی است؛ سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی در سال 90 پخش شد و تصویربرداری فصل سوم آن هم از فروردین ماه امسال آغاز شده است و بازیگرانی مثل داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی و …. در این سریال حضور دارند.