آرزوهای کودکان تهرانی بر دیوارهای پایتخت نقش می بندد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۰

آرزوهای کودکان تهرانی بر دیوارهای پایتخت نقش می بندد

آثار برگزیده کودکان تهرانی در مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم» در سازه ها و فضاهای تبلیغاتی پایتخت نقش می بندد.

به گزارش خبرگزاری صبا، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از نمایش آثار برگزیده کودکان تهرانی در مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم» در سازه ها و فضاهای تبلیغاتی پایتخت خبر داد.

مجتبی دانشور در این باره افزود: برای نخستین بار یک رویداد فرهنگی- آموزشی مرتبط با کودکان و نوجوانان در مقیاس شهر تهران اکران خواهد شد و امیدواریم با نمایش آثار نقاشی کودکان با موضوع «شهری که من دوست دارم»، رویاها و آرزوهای کودکانمان را محقق سازیم .

وی در ادامه تصریح کرد: نخستین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران برای ۱۱ گروه سنی ۴ تا ۱۴ سال برگزار شد که به دنبال استقبال خوب کودکان و نوجوانان ، بیش از۹هزار و ۴۰۰ اثر به داوری این دوره از مسابقات راه یافت.

به گفته مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، آثار ارسالی در دو مرحله توسط هیات انتخاب و هیات داوری مورد ارزیابی نهایی قرار گرفت و ۱۴۰ اثر برای حضور در نمایشگاه شهری این مسابقه انتخاب شد.

دانشور در پایان خبر داد: علاوه بر اکران آثار برگزیده از طریق سازه های تبلیغاتی سطح شهر تهران ، نمایشگاهی از آثار منتخب  نیز از ۱۳ الی ۱۸ مهرماه در گالری صبا فرهنگستان هنر برپا خواهد شد که بازدید آن برای عموم شهروندان رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است