«دست فرمون» از ۱۱ آبان ماه روی آنتن می رود/ حضور بانوان در مسابقه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
تهیه‌کننده مسابقه در گفتگو با صبا:

«دست فرمون» از ۱۱ آبان ماه روی آنتن می رود/ حضور بانوان در مسابقه

محمود محمودی از آغاز پخش برنامه «دست فرمون» به کارگردانی مسعود صنم از 11 آبان ماه خبر داد.
محمود محمودی تهیه‌کننده مسابقه «دست فرمون» که قرار است از شبکه نسیم روی آنتن برود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره مراحل کنونی تولید این مسابقه عنوان کرد: هم‌اکنون در مرحله ساخت دکور هستیم؛ دکوری بسیار بزرگ و ویژه که پیمان قانع طراحی آن را برعهده داشته است. قانع علاوه بر طراحی صحنه، مدیر هنری «دست فرمون» نیز هست و در طراحی آیتم‌ها و چالش‌های برنامه کمک‌های بسزایی به ما کرده است.
وی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های «دست فرمون» این است که بسیاری از اتفاقات برای اولین بار در این برنامه رخ می‌دهند؛ این برنامه اولین مسابقه در حوزه خودرو و اتومبیل است. درحالی که استودیوی اصلی برنامه دارای مساحتی هزار متری است ، پیست در نظرگرفته شده برای برنامه مساحتی حدود ده هزار متر دارد.
تهیه‌کننده «دست فرمون» با اشاره به اینکه طراح این برنامه بهنام صفاریان است، اظهار کرد: صفاریان از داوران حوزه اتومبیل‌رانی است و در طراحی این برنامه به ما کمک کرده و کارگردانی برنامه نیز برعهده مسعود صنم است.
وی افزود: حدود یک سال پیش‌تولید این برنامه به طول انجامیده است چراکه باید طراحی‌های مختلفی را انجام می‌دادیم، اتفاقات مختلفی را رقم می‌زدیم و چالش گوناگون را در نظر می‌گرفتیم که در نهایت در بحث اجرا به کامبیز دیرباز رسیدیم همچنین کارشناس برنامه بهنام صفاریان است.
محمودی خاطرنشان کرد: چارچوب کلی مسابقه به این شکل است که هرکس فکر می‌کند راننده است می‌تواند به این برنامه بیاید. نکته‌ای که باید ذکر کنم این است که هر شرکت‌کننده به تنهایی در «دست فرمون» شرکت می‌کند، در واقع در این مسابقه مهارت‌های رانندگی شرکت‌کننده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. هرکس با هر ماشین و سطح سواد می‌تواند وارد این مسابقه شود.
وی درباره زمان پخش این برنامه نیز گفت: اولین قسمت «دست فرمون» ۱۱ آبان ماه مصادف با اول ماه ربیع روی آنتن می رود. درواقع شب‌های پاییز و زمستان از شبکه نسیم شاهد این مسابقه خواهیم بود و پخش آن تا پایان زمستان نیز ادامه خواهد داشت.
محمودی در پایان با بیان اینکه قرار است هر آنچه تابحال درباره دست فرمون و رانندگی در ایران دیده نشده در این برنامه به تصویر کشیده شود، مطرح کرد: درواقع باید بگویم بینندگان منتظر اتفاقات جذاب باشند. هر کس با ماشین خود وارد مسابقه خواهد شد. «دست فرمون» برنامه‌ای مردانه نیست و خانم‌ها هم می‌توانند در آن شرکت کنند. حتی خانواده‌ها نیز امکان شرکت در مسابقه را دارند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است