«از سرنوشت» پربیننده‌ترین سریال تلویزیون در نیمه اول خرداد شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳

«از سرنوشت» پربیننده‌ترین سریال تلویزیون در نیمه اول خرداد شد

براساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما سریال «از سرنوشت 4 » پربیننده‌ترین سریال در نیمه اول خرداد بود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می دهد که از بین سریال های جدید پخش شده در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱، سریال « از سرنوشت ۴» از شبکه دو با ۲۶/۴ پربیننده تر از سایر سریال ها بوده است.

بر اساس این نظرسنجی این سریال رضایت ۸۵/۸ درصد بینندگان را در حد زیاد کسب کرده است.

همچنین سریال های «حکم رشد» از شبکه سه با ۲۲/۳ درصد بیننده و کسب رضایت۷۴/۵ درصدی آنان و « فرمانروای نقابدار» از شبکه پنج با ۷ درصد بیننده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نظرسنجی، میزان بیننده سریال های تکراری سیما در نیمه اول خرداد ۱۴۰۱ نیز بررسی شد. از میان سریال های تکراری سریال «ستایش ۱» از شبکه آی فیلم با ۱۹/۱ درصد بیننده پربیننده ترین سریال تکراری بوده است. همچنین ۷۹/۵ درصد بینندگان سریال «ستایش ۱» از این سریال در حد زیاد رضایت داشته اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «از سرنوشت ۴» با ۲۶/۴ درصد پربیننده ترین سریال سیما در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز بوده است.

همچنین در همان بازه زمانی، سریال های «حکم رشد» از شبکه سه با ۱۶/۹ درصد بیننده و کسب رضایت ۷۵/۲درصدی آنان و «فرمانروای نقابدار» از شبکه پنج با ۶/۱ درصد بیننده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است