طراحی بزرگمهر حسین‌پور روی بوم بزرگ از عباس کیارستمی

به گزارش صبا به نقل روابط عمومی جشنواره، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره جایزه بین المللی «عکس ۵» از اجرای ویژه بزرگمهر حسین‌پور در بزرگداشت عباس کیارستمی در موزه سینما خبر داد و گفت: یکم تیر ماه 1401 در بالکن شمالی موزه سینما ساعت ۱۷:۳۰ که بزرگداشت عباس کیارستمی و افتتاحیه جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» است، برای اولین بار بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست ایرانی قرار است روی یک بوم بزرگ با طرح خیلی ویژه المان‌هایی از عباس کیارستمی را به تصویر بکشد.

این مستندساز افزود: دیدن این بخش از مراسم که ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد، برای عموم آزاد است و بعد از آن مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود که تعدادی از هنرمندان درباره این جشنواره و عباس کیارستمی صحبت می‌کنند، سپس مستند کوتاهی از هنرمند گرانقدر عباس کیارستمی پخش می‌شود.

دبیر جشنواره جایزه بین المللی «عکس ۵» تاکید کرد: بخش بعدی به اهدای جوایز اختصاص دارد که شامل سه بخش جایزه ویژه لیلی گلستان، جایزه فوجی فیلم به عکس برتر و جایزه فوجی فیلم به ویدیوآرت برتر است.

وی در پایان گفت: بخش پایانی این مراسم به نمایش آثار ویژه و منتخب سومین دوره جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» اختصاص دارد.

عوامل این جشنواره عبارتند از مهدی شادی زاده و علیرضا شادی زاده موسس و دبیر جشنواره، سیمین بایرامی مدیر هنری، حسن سیدی مدیریت اجرا، موسسه فرهنگی هنری پیشرو پارسیان امرداد مجری طرح، بزرگمهر حسین پور طراح پوستر و غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

انتهای پیام/