«شوتبال» امید و نشاط را ترویج می‌کند/ مجریان جدید با مردم ارتباط خوبی برقرار کردند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۷
در بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «شوتبال» مطرح شد:

«شوتبال» امید و نشاط را ترویج می‌کند/ مجریان جدید با مردم ارتباط خوبی برقرار کردند

مدیر شبکه نسیم و مدیر گروه تولید شبکه نسیم از استودیو برنامه «شوتبال» بازدید کردند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم و مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید شبکه نسیم از استودیو برنامه «شوتبال» بازدید و با عوامل برنامه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیر شبکه ضمن گفتگو با عوامل تولید از تلاش تیم «شوتبال» برای تدارک این مجموعه قدردانی کرد.

خوشرو با اشاره به نظرهای علاقه‌مندان و مخاطبان «شوتبال» ماموریت این برنامه را در راستای رقابت بین دو گروه و ایجاد روحیه شور و نشاط در جامعه دانست و این موضوع را از وظایف مهم رسانه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: برنامه «شوتبال» افرادی را به‌ مخاطبان معرفی می‌کند که هر کدام‌ برای رسیدن به رشد و اهدافشان با قدرت پیش رفتند و توانستند برای کشور مقام بیاورند.

در این بازدید مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان تهیه کننده‌های برنامه و محمد پیوندی کارگردان «شوتبال» ضمن ارائه گزارشی از روند تولید این برنامه عنوان کردند که در فصل جدید، مجریان برنامه ارتباط خوبی با مخاطبان و شرکت کنندگان دارند و فضای امید و نشاط را به خوبی تداعی می‌کنند.

مسابقه «شوتبال» با اجرای سوگل طهماسبی و علی عامل هاشمی در دو گروه بانوان و آقایان شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود.

این برنامه همچون فصل های گذشته میزبان تیم‌های متشکل از قهرمانان و افتخارآفرینان کشور در عرصه های مختلف ورزشی است که در دو گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است