رفع توقیف «دختران بابا آنتون» در گِرو مجوز بهشت زهرا/ مجوز ناجی هنر داشتیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴
کارگردان نمایش با صبا مطرح کرد:

رفع توقیف «دختران بابا آنتون» در گِرو مجوز بهشت زهرا/ مجوز ناجی هنر داشتیم

مریم صادقی کارگردان نمایش «دختران بابا آنتون» گفت که برای ازسرگیری نمایش متظر مجوز بهشت زهرا هستند.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا، چندی‌پیش تیزری از نمایش «دختران بابا آنتون» به کارگردانی مریم صادقی که در بهشت زهرای تهران ضبط شده بود، در فضای مجازی منتشر شد. این ویدیو حواشی زیادی با خود به همراه داشت تا جایی که بیلت‌فروشی نمایش متوقف شد و شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد که بخش بلیت‌فروشی نمایش «دختران بابا آنتون» در سایت تیوال از روز شنبه، مورخه ۲۸ خرداد، بنا به دستور شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی، به صورت موقت بسته شد و مهمترین علت این اقدام، ساخت خارج از عرف و روال قانونی کسب مجوز برای تیزر این نمایش است که سبب صدور بیانیه، شکایت و پیگیری رسمی مسئولان سازمان بهشت حضرت زهرا (س) بوده است.

برای پیگیری موضوع رفع توقیف این نمایش سراغ کارگردان نمایش رفتیم و مریم صادقی در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد که برای ازسرگیری اجرای نمایش «دختران بابا آنتون» منتظر مجوز بهشت زهرای تهران هستند و طی جلسه‌ای که ۲۹ خردادماه در اداره کل هنرهای نمایشی ارشاد داشتم هنوز چیزی به آن‌ها اعلام نشده است.

او در پایان درباره ساخت تیزر نمایش خاطرنشان کرد: برای ساخت تیزر نمایش ما مجوز ناجی هنر را دریافت کرده بودیم اما در دژبانی بهشت زهرا به ما نگفتند که باید مجوز جداگانه‌ای هم دریافت کنیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است