«معلی» ویژه برنامه ماه محرم و صفر شبکه سه سیما شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱

«معلی» ویژه برنامه ماه محرم و صفر شبکه سه سیما شد

ویژه برنامه‌ «معلی» به تهیه کنندگی سعید ستودگان در ماه محرم و صفر از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، سعید ستودگان تهیه کننده ویژه برنامه محرم و صفر شبکه سه سیما که با نام «معلی» روی آنتن این شبکه خواهد رفت، معرفی شد و درباره این ویژه برنامه مناسبتی عنوان کرد: ویژه برنامه متفاوتی را در ماه‌ های محرم و صفر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه سیما خواهیم برد و ویژه برنامه‌ «معلی» با قاب‌هایی از آیین‌های عاشورایی و عزاداری نواحی و اقوام استان‌های مختلف کشور برای امام حسین (ع) خواهد بود.

وی ادامه داد: در این ویژه برنامه، عزاداری های نواحی، استان‌ها، اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی و همچنین جهان اسلام به تصویر کشیده می‌شود.

تهیه کننده برنامه «معلی» تصریح کرد: این برنامه با حضور مداحان شاخص و پیشکسوتان و خادمان هیات‌های مذهبی کشور تولید می‌شود.

ستودگان با اشار به اینکه «معلی» برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی نیست، بیان کرد: برخی ممکن است گمان کنند که این برنامه یک برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی است که در پاسخ باید گفت که هیچگونه رقابتی در این برنامه بین شرکت کنندگان وجود ندارد و صرفا برای عرض ارادت به مقام امام حسین (ع) تولید می‌شود.

ستودگان در پایان عنوان کرد: نام «معلی» به معنی برافشته و بلند مرتبه برای این برنامه در نظر گرفته شده است که یادآور عتبات عالیات کربلا به عنوان میعادگاه عاشقان و دلدادگان حسینی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است