بازی ایران و استرالیا خاطره‌انگیزترین گزارش ورزشی من بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۴
محسن حاجیلو:

بازی ایران و استرالیا خاطره‌انگیزترین گزارش ورزشی من بود

محسن حاجیلو که تجربه گزارشگری ورزشی دارد درباره تجربه های خود و خاطراتی که دارد، صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، محسن حاجیلو مجری و بازیگر سینما و تلویزیون مهمان دیشب «شب‌نشینی» شبکه جام جم بود. وی با حضور در این برنامه از فعالیت‌های حرفه‌ای خود در دوران برنامه ساعت خوش صحبت کرد. او همچنین در ادامه برنامه خاطرات خود از بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران با کشورهایی مانند استرالیا را تعریف کرد.

مجری و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من از دهه ۶۰ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کردم و زمان بسیاری را در جام جم گذراندم. من حدود ۱۰ سال دروازه‌بان تیم ملی هندبال بودم؛ این یعنی از پیدایش هندبال در ایران و پیش از تاسیس فدراسیون مربوطه در این رشته فعالیت می‌کردم.

حاجیلو گفت: برادر بزرگ من علی حاجیلو کشتی‌گیر تیم ملی بود و برادر دیگرم، اصغر حاجیلو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است که هر دو حق بسیاری بر گردن من دارند.

وی افزود: اصغر حاجیلو بسیار به ورزش علاقه داشت و توانست در فعالیت ورزشی خود موفق شود. وی تنها بازیکنی است که به مدت ۱۹ سال در تیم استقلال فعالیت کرد اما حقوقی دریافت نکرد. او طی این ۱۹ سال ۶۴ بازی ملی انجام داد. اصغر حاجیلو علاقه بسیاری به فوتبال و تیم استقلال داشت و اکنون نیز دارد، به طوری که همچنان از باخت تیم استقلال بسیار اندوهگین می‌شود.

او ادامه داد: من طی دوران فعالیت خود چندبار در بازی‌های فوتبال مهم حضور داشتم و در جام جهانی نیز بوده‌ام. آخرین بار نیز در بازی با استرالیا حضور داشتم که خاطره بسیار جذابی را شکل داد. من در استرالیا، آلمان، فرانسه و مالزی حضور داشتم اما خاطره‌انگیزترین بازی برای من در استرالیا و بعد از بازی با ژاپن بود.

مجری و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: علی سمنانی من را به دلیل بداهه گویی برای پروژه‌های مختلفی مانند «ساعت خوش» انتخاب کرد. من علی سمنانی را از طریق برادر او، امیر سمنانی می‌شناختم که یکی از آشنایان دوستان نزدیک من بود. پس از اتمام برنامه «ساعت خوش» من به سمت گزارشگری رفتم چراکه آشنایی بیشتری با تیم‌ها و ورزشکاران داشتم.

حاجیلو اظهار کرد: من در بین تمامی ورزشکاران محمد خاکپور و خداداد عزیزی را بیشتر دوست داشتم. در بازی به یادماندنی ایران و استرالیا بازیکنان تیم ملی بسیار تلاش کردند و یکی از بهترین خاطرات را شکل دادند. در آن زمان من با بداهه‌گویی سعی می‌کردم حال بازیکنان تیم ملی را عوض کنم و روحیه آن‌ها را شاد نگه دارم.

وی در پایان مطرح کرد: خاطره انگیز‌ترین گزارشی که در خارج از کشور گرفتم در استرالیا بود اما در ایران می‌توانم به گزارش مربوط به بازی پرسپولیس و استقلال اشاره کنم. با وجود آن که تمام خانواده من استقلالی هستند اما من بسیار با پرسپولیسی‌ها رفیق هستم. یکی دیگر از خاطرات مهم من بازی ایران در مقابل آمریکا بود که در فرانسه برگزار شد.

برنامه «شب نشینی» به تهیه کنندگی عباس درویش از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است