نمایش آثاری برگرفته از خط آشوری توسط هنرمند مسیحی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲

نمایش آثاری برگرفته از خط آشوری توسط هنرمند مسیحی

نمایشگاه انفرادی آثار ژانت مُخَطَّس تا 30 خردادماه در گالری زرنا برپا است.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی گالری، نمایشگاه نقاشی‌های ژانت مُخَطَّس هنرمند مسیحی روز جمعه ۲۷ خردادماه با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی افتتاح شد و این نمایشگاه تا ۳۰ خردادماه در گالری زرنا برقرار است.

این نقاش درباره برگزاری نمایشگاه انفرادی‌اش در تهران گفت: از پنج سال پیش در تلاش بودم تا نخستین نمایشگاهم را برگزار کنم. من از کودکی به رنگ و نقاشی علاقه‌ فراوانی داشتم اما یادگیری این هنر را از نوجوانی آغاز کردم و بعدها با حمایت مادر و همسرم آن را در سطح حرفه‌ای ادامه دادم. از استادان معروف و معتبری که در تبریز نزد آن‌ها آموزش دیدم، می‌توانم استاد محمودی، استاد وارطان واهرامیان و استاد محمد پروین را نام ببرم.

او همچنین در رابطه با انگیزه‌اش از برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف اصلی‌ام، زیبایی رنگ‌ها در آشنایی با فرهنگ و تمدن و خط آشوری است که در تابلوهایم به تصویر کشیده شده‌اند. امیدوارم آثارم برای بازدیدکنندگان نیز جالب و دیدنی باشد.

علاقه‌مندان به تماشای آثار این هنرمند نقاش، می‌توانند تا روز ۳۰ خردادماه به گالری زرنا در نشانی خیابان انقلاب، بین وصال شیرازی و دانشگاه،کوی اسکو، شماره‌ ۱۰، طبقه‌ دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است