«اقیانوس پشت پنجره» برنده دو جایزه از جشنواره فیلم کینولاب لهستان شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳

«اقیانوس پشت پنجره» برنده دو جایزه از جشنواره فیلم کینولاب لهستان شد

فیلم بلند «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده برنده دو جایزه در بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کینولاب لهستان شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده در بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کینولاب» لهستان، برنده جایزه بزرگ بهترین فیلم سینمایی و جایزه ویژه هیات داوران مربیان فیلمسازی هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» لهستان را از آن خود کرد.

جایزه بزرگ بهترین فیلم سینمایی و جایزه ویژه هیات داوران مربیان فیلمسازیِ این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» به دلیل بلوغ بینشی شاعرانه، مسئولیت‌پذیری و شجاعت در مواجهه با فقر، شکست و نابرابری اجتماعی، به فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» از آثار تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت.

جایزه بهترین فیلم بلند سینمایی از سوی هیات داوران حرفه‌ای بزرگسال و همچنین جایزه ویژه هیات داوران مربیان فیلمسازی با نام انجمن صاحبان و معلمان سینمایی لهستان انتخاب می‌شود.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» از ۲۰ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۱ (۱۰ تا ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲) در شهرهای جنوب شرقی کشور لهستان در حال برگزاری است.

فیلم ۹۱ دقیقه‌ای «اقیانوس پشت پنجره» به همراه فیلم سینمایی «عجیب‌ترین دختر دنیا»، دو فیلم کوتاه «رویاها و رویاها» و «در میان غریبه‌ها» و نیز مجموعه‌ای شامل مستندهای کوتاه ویژه نوجوانان ۱۱ سال به بالا در روزهای ۲۰ خرداد تا ۳ تیر ۱۴۰۱ (۱۰ تا ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲) در محدوده کشور لهستان به صورت آنلاین نیز در حال نمایش هستند.

این فیلم بلند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش‌تر نیز جوایزی از سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «زیروپلاس» روسیه دریافت کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است