چرا بی‌خداحافظی رفته‌ای؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۴

چرا بی‌خداحافظی رفته‌ای؟

کتاب شعر مریم زندی با عنوان «چرا بی‌خداحافظی رفته‌ای؟» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب شعر «چرا بی‌خداحافظی رفته‌ای؟» سروده‌های مریم زندی است شامل ۱۶ قطعه شعر عاشقانه، اجتماعی و خانوادگی است که این شاعر در آن به حالت‌های روحی، عواطف و احساسات نوجوانان توجه ویژه‌ای کرده است.

«دلهره»، «قلب کوچک»، «خاطرات»، «سفید»، «همین‌ها…»، «کجاست؟»، «پُست»، «داد»، «فرصت دوباره»، «کار ساده»، «تقدیر»، «بی‌خداحافظی»، «سکوت»، «سه‌شنبه‌ها»، «یعنی که…» و «بی‌خیال» عنوان شعرهای این کتاب هستند.

مریم زندی در این کتاب تلاش کرده جهان پیرامون نوجوانان و دغدغه‌هایی که با آن مواجه هستند را در قالب شعر بیان کند.

در شعر «بی‌خیال» این کتاب ۲۴ صفحه‌ای آمده است: «این طرف لباس‌های نو/ بی‌قرار/ آن طرف/ ماهیان سرخوش از بهار/ عید/ توی کوچه‌ها/ راه می‌رود/ توی گوش هر درخت/ حرف عاشقانه می‌زند/ شاخه‌ای جوان/ بی‌خیالِ رفت و آمد و شلوغی جهان/ جوانه می‌زند»

تصویرگری جلد کتاب «چرا بی‌ خداحافظی رفته‌ای؟» را که برای گروه سنی نوجوان مثبت ۱۵ سال منتشر شده، توسط محمدحسین ماتک صورت گرفته است.

این کتاب در قطع پالتویی با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است