ار سرگیری نشست‌های ماهانه خانه موسیقی پس از ۲ سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹

ار سرگیری نشست‌های ماهانه خانه موسیقی پس از ۲ سال

نشست‌های ماهانه خانه موسیقی، که یکشنبه های آخر هر ماه برپا می‌شد پس از 2 سال وقفه و از تاریخ 29 خرداد 1401 دوباره از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از سایت خانه، اولین نشست ماهانه خانه موسیقی، پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، روز یکشنبه  ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات ساختمان فاطمی برگزار می شود.

این در حالیست که آخرین نشست ماهانه در بهمن ماه ۱۳۹۸ برگزار شده بود و پس از آن به دنبال شیوع کرونا و تعطیلی تمام نشست ها و برنامه های فرهنگی دچار وقفه ای ۲ ساله شد.

قرار است در این نشست کتابی با نام «نغمه مانا» که در نکوداشت زنده یاد استاد محمدرضا شجریان به انتشار رسیده است، معرفی و بررسی شود. همچنین در نشست پیش رو ضمن سخنرانی برخی هنرمندان و مسئولان خانه موسیقی، چند گروه کوچک موسیقی و عده ای از هنرمندان جوان به اجرای برنامه خواهند پراخت.

نشست های ماهانه خانه موسیقی مانند گذشته، در یکشنبه های آخر هر ماه برگزار خواهد شد که با اجراهای موسیقی، اجرای پیشکسوتان موسیقی، معرفی استعدادهای جوان، معرفی تازه های کتاب و آلبوم و موسیقی مناسبتی همراه است.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می توانند روز یکشنبه ۲۹ خردادماه ساعت ۱۶ به خانه موسیقی واقع در خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، شماره۲۷۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است