«داستان یک شهر» از چهار تیر پخش می‌‌شود/ اصغر فرهادی برای سریال آرزوی موفقیت کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹
در شبکه پنج؛

«داستان یک شهر» از چهار تیر پخش می‌‌شود/ اصغر فرهادی برای سریال آرزوی موفقیت کرد

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» به تهیه کنندگی فرشید محمودی به‌زودی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، فصل سوم از مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» به تهیه کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی محمدرضا آهنج از چهار تیرماه از آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

فرشید محمودی تهیه کننده سریال «داستان یک شهر» با بیان اینکه اتمام تصویربرداری این سریال در نیمه خرداد ماه به پایان رسیده است، گفت: این مجموعه تلویزیونی بعد از بالغ بر ۶ ماه تصویربرداری، نیمه خرداد ماه ۱۴۰۱ به پایان رسید اما سکانس باقی مانده این سریال که مربوط به یک صحنه تصادف است، آخرین جمعه خرداد مصادف با ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در چیتگر تصویر برداری شد.

محمودی اضافه کرد: همزمان با تصویربرداری، کار تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال «داستان یک شهر» در حال انجام است، همچنین قطعه تیتراژ ابتدایی را امیر چهارم برای این سریال خوانده است و به‌زودی تیتراژ پایانی را با صدای هنرمند دیگری ضبط خواهیم کرد.
تهیه کننده سریال «داستان یک شهر» با اشاره به پخش قسمت‌هایی از فصل اول این سریال تاکید کرد: شبکه پنج سیما در نظر دارد برای تداعی و یادآوری داستان این سریال برای مخاطبان، هفت قسمت از فصل اول آن را قبل از پخش سری جدید بازپخش کند.
وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» یکی از سریال‌های دهه ۸۰ بود که در دو فصل ۲۶ قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی شد و اکنون بعد از ۲۰ سال، پیمان عباسی نگارش نسخه جدیدی از این مجموعه تلویزیونی را برعهده گرفته است. «داستان یک شهر» روایت تازه‌ای از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه‌ساز برنامه گزارشی «در شهر» شبکه پنج سیما است و قصه از اینجا شروع می‌شود که تیم جوان و جسور برنامه «در شهر» با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب و گودبرداری غیراصولی یک ساختمان راهی می‌شوند و … این شروع قصه‌ای ۲۶ قسمتی از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.
محمودی با اشاره به تعامل با کارگردان دو فصل قبل این سریال گفت: من متنی را نوشتم و به رسم ادب از اصغر فرهادی اجازه گرفتم و گفتم اگر نقطه نظری دارید، منتقل کنید. دوستی که مدیر تولید کارهای فرهادی بود، متن را برای ایشان ارسال کرد و او نیز برای فصل جدید این سریال آرزوی موفقیت کرد.
به گفته این تهیه کننده، دانیال عبادی، هلیا امامی و امین ایمانی در این سریال در نقش گزارشگران در شهر ظاهر می‌شوند و علی دهکردی جایگزین فرامرز صدیقی در فصل قبلی شده است.
یوسف مرادیان، ایرج نوذری، سروش جمشیدی، عزت‌الله رمضانی فر، بهزاد خداویسی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ایوب آقاخانی، رضا توکلی، فرشید زارعی فر، پورانداخت مهیمن، علی آهنج، فرزام ناظری، ریحانه رضی، علیرضا مهران، ساناز سماواتی، عاطفه جلالی، شقایق زمانی، رضا دودانگه، حسین عباسی، مهتاب شکریان، بهار نوحیان، علی عطایی، ایران مسعودی، حسین کریمی، پارمیس عباسی، نیوشا مدبر، دانیال ابراهیمی، شقایق بابایی و… از دیگر بازیگران این سریال هستند.
«داستان یک شهر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیماست که در فصل تابستان ۱۴۰۱ پخش می شود.
متنخب فصل اول سریال «داستان یک شهر» از شنبه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۱۱ خواهد بود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است