پخش دو سریال جدید از رادیو نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰

پخش دو سریال جدید از رادیو نمایش

این هفته دو سریال رادیویی «حکایت تاج و دوات» و «شرط عقل» از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «حکایت تاج و دوات» به نویسندگی عاطفه مکاری و سردبیری مجید نظری نسب در سال ۴۷۵ هجری قمری رخ می دهد.

در آن زمان ایران با درایت خواجه نظام الملک عصر طلایی را سپری می کند اما تشنگان قدرت سعی درعزل و حتی قتل او دارند و نظام الملک مجبور است یکه و تنها توطئه درباریان را خنثی کند.

این نمایش به کارگردانی بهرام سروری نژاد، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی هرمز سیرتی، نازنین مهیمنی، بهرام ابراهیمی، نورالدین جوادیان، فریدون محرابی، ایوب آقاخانی، رویا فلاحی، مروارید کریم پور، سارا فردوسی، کامیار محبی، مهدی نمینی مقدم، شمسی صادقی، امین بختیاری، مسعود زنوزی راد و احمد لشینی از روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۱:۳۰ تکرار آن است.

«شرط عقل» نیز داستان مردی را روایت می کند که پسری پشت کنکوری به نام بهروز دارد و صاحب سفره خانه ای در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران است.او توسط مدیر داخلی اش ترغیب می شود که به مشتریان قلیان های میوه ای عرضه کند و در این بین اتفاقاتی رخ می دهد که شنیدنی است.

«شرط عقل» به کارگردانی امیر زنده دلان، نویسندگی علیرضا غنچی فشکی، تهیه کنندگی نوید جولایی، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی حمید یزدانی، بهادر ابراهیمی، محمد آقامحمدی، شمسی صادقی، سعید سلطانی، محمد شریفی مقدم، مجتبی طباطبایی، محمدرضا علی، کرامت رودساز و شهریار حمزیان از روز شنبه ساعت ۲:۳۰ بامداد روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۱۱:۱۵ تکرار آن است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است