یک هفته با «گفتاورد» رادیو تهران

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، «گفتاورد» برنامه ای گفتگومحور از رادیو تهران است که با حضور کارشناسان به بحث و گفتگو پیرامون موضوع های روز می پردازد و در هفته پیش رو از گفتگوی انتقادی درباره شریعتی تا آسیب شناسی نظام آموزشی را دربرمی گیرد.

به مناسبت ۲۹ خرداد سالروز درگذشت علی شریعتی برنامه «گفتاورد» رادیو تهران ویژه برنامه ای را تولید کرده است که در آن امیر دبیری مهر کارشناس مجری برنامه میزبان خسرو کمالی استاد علوم اجتماعی است. در این گفتگو درباره علت محبوبیت و نفوذ اجتماعی شریعتی و برخی نقدها به او گفتگو می شود.

همچنین برنامه «گفتاورد» به مناسبت 31 خرداد ماه، سالروز شهادت مصطفی چمران، به بررسی زندگی و اندیشه های شهید چمران اختصاص یافته است. این برنامه دوشنبه 30 خرداد ماه از ساعت 12 با حضور سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران پخش می شود و او درباره ابعاد شخصیتی چمران سخن خواهد گفت.

فقر آموزشی و فقر فرهنگی در نظام آموزشی از دیگر سوژه هایی است که در  برنامه درباره آن صحبت خواهد شد. روز چهارشنبه یکم تیرماه بابک ندرخانی کارشناس آموزشی مهمان «گفتاورد» است و در این باره با کارشناس مجری برنامه گفتگو خواهد کرد‌.

برنامه «گفتاورد» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که با حضور امیر دبیری مهر سردبیر و کارشناس مجری و تهیه کنندگی ساناز باقری روزهای زوج ساعت ۱۲پخش خواهد شد و روزهای فرد تکرار خواهد داشت.

مریم کریمی

انتهای پیام/