سفر دور و دراز به وطن | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲

سفر دور و دراز به وطن

«سفر دور و دراز به وطن» به خانه‌نمایش دا رسید.

به گزارش صبا، نمایش «سفر دور و دراز به وطن» به نویسندگی یوجین اونیل و ترجمۀ صفدر تقی‌زاده و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمیدرضا عیوضی از بیست‌وپنجم خردادماه در خانه‌نمایش دا روی صحنه می‌رود.

این نمایش با مشارکت خانه‌نمایش دا تولید شده و به‌تازگی از پوستر آن رونمایی شده است. «سفر دور و دراز به وطن» به فضای جنگی دریایی می‌پردازد که ملوانان داخل کشتی، آن را روایت می‌کنند. نمایشنامه‌ای که از طریق انتشارات نریمان پس از شصت‌وسه سال تجدید چاپ شده است. در این اثر زانیار قربانی، حامد ربیعی، حامد کهن ترابی، مهدی صائمی، محمدمهدی صفروند، کیانوش سلطانی‌متین، فرزاد فاطمی و محمدحسین خدمت‌پرست به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مشاور کارگردان: مهدی رضایی؛ دستیار کارگردان: مه سیما کلاه‌چی؛ طراح صحنه: مه‌سیما کلاه‌چی طراح لباس: مه‌سیما کلاه‌چی و حمید عیوضی؛ طراح پوستر و گرافیک: مینا فرهنگ‌نیا؛ روابط عمومی: ندا کاوندی.

نمایش «سفر دور و دراز به وطن» از بیست‌وپنجم خرداد تا نوزدهم تیرماه هزار و چهارصدویک خورشیدی از ساعت ۲۱ به مدت چهل دقیقه در خانه‌نمایش دا به نشانیِ خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن‌بست اول، پلاک ۵ روی صحنه است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است