امبر هرد از «آکوامن ۲» اخراج نشده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳
سخنگوی هرد بیانیه داد؛

امبر هرد از «آکوامن ۲» اخراج نشده است

سخنگوی امبر هرد در بیانیه‌ای شایعه اخراج این بازیگر از قسمت دوم «آکوامن» را رد کرد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، با وجود گزارشی مبنی بر اخراج امبر هرد از بازی در نقش مِرا در فیلم «آکوامن و قلمرو گمشده»، منبعی نزدیک به فیلم این خبر را رد کرد.

سخنگوی هرد نیز در بیانیه‌ای در این باره گفت: این شایعات نادرست، بی ملاحظه و تااندازه ای دیوانه کننده از همان روز اول وجود داشته است و همچنان ادامه دارد.

امبر هرد پیش از این نقش کلیدی کاراکتر مرا را در اولین قسمت «آکوامن» بازی کرده بود. او همچنین در فیلم های «لیگ عدالت» و «لیگ عدالت زک اسنایدر» که نسخه تدوین شده کارگردان بود، ظاهر شد.

این شایعات در حالی صورت گرفته است که شهرت و قدرت امبر هرد در ماه‌ های گذشته به دلیل حضور در دادگاه علنی افترا، که در آن جانی دپ همسر سابقش از او به سبب مطلب منتشر شده در روزنامه واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ شکایت کرده بود، تحت تاثیر قرار گرفته است. حکم این دادگاه باعث شد که هرد به پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت محکوم شود، زیرا که هیات منصفه معتقد بود، ادعای هرد به شهرت و حرفه جانی دپ آسیب زده است.

در طول دادگاه دپ-هرد، رسانه های اجتماعی به شدت جانی دپ را به امبر هرد ترجیح دادند و دپ را به عنوان یک قهرمان مردمی و هرد را به عنوان یک دروغگو معرفی کردند، که منجر به ساخته شدن میم های بی شماری در فضای مجازی نیز شد.

این اتفاقات موجب شد امبر هرد به نقش رسانه های اجتماعی در دادگاهش اشاره کند و در اولین مصاحبه بعد از دادگاه پوشش گسترده منفی رسانه های اجتماعی درباره خودش را رفتاری ناعادلانه بخواند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است