حمله دزدان به وحید آقاپور به روایت خودش/ مرد آسیب‌دیده باید جراحی شود

وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که شب گذشته 23 خرداد در پی درگیری با 2 دزد در بزرگراه همت دچار آسیب شده است، در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا از جزییات این ماجرا گفت: حوالی ساعت 10:30 پس از اتمام اجرای نمایش «باغ» به کارگردانی حسن معجونی، از باغ کتاب تهران خارج شدم و در حاشیه اتوبان همت متوجه درگیری یک مرد میانسال که منتظر اسنپ بود با سارقین موتور سوار شدم و سعی کردم به آن مرد کمک کنم. همزمان یک اتوموبیل از راه رسید و با موتور آن‌ها برخورد کرد که مانع فرار سارقان شود.

وی ادامه داد: سارقان کارشان تمام شده و موتورشان زیر ماشین رفته بود، درنتیجه نمی‌توانستند فرار کنند و به سمت من آمدند و با چاقو به شانه‌ام ضربه زدند و با موتور من از محل حادثه گریختند.

این بازیگر در ادامه درباره وضعیت جسمانی خود گفت: الان در وضعیت خوبی هستم و ساعت 5 صبح امروز 24 خرداد از بیمارستان رسول اکرم مرخص شدم. در حال حاضر زخم عمیقی در ناحیه شانه دارم اما صدمه دیگری ندیده‌ام.

او همچنین درباره وضعیت جسمانی فردی که برای کمک به او رفته بود، اظهار کرد: فردی که سارقان به او حمله کردند همچنان در بیمارستان رسول اکرم بستری است و مراحل بهبود را طی می‌کند از ناحیه سر و دست آسیب دیده است و نیاز به جراحی دارد.

آقاپور در پایان درباره پیگیری‌های لازم و مراجعه به نیروی‌انتظامی بیان کرد: با استعلام ناجا در همان زمان متوجه شدیم موتور سارقان سرقتی نبوده است، اما همچنان از صاحب اصلی وسیله نقلیه آن‌ها اطلاعی پیدا نکردیم و همچنین از سوی مراجع قانونی هنوز اطلاعی مبنی بر شناسایی آن‌ها به دست من نرسیده است.

همچنین لازم به یادآوری است که در اتفاقی مشابه مرتضی فاطمی مجری تلویزیون نیز شامگاه 22 خرداد ماه نیز مورد حمله سارقان با قمه گرفت که خوشبختانه موفق شد از این قائله بگریزد.

انتهای پیام/