لیلا بابایی مدیرکل سرگرمی‌های سازنده کانون شد

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی لیلا بابایی را به‌عنوان مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.

در این حکم با اشاره به مراتب شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند مدیرکل جدید آورده است: سرگرمی‌های سازنده و اسباب‌بازی‌ها به عنوان ابزاری فرهنگی و تربیتی جهت رشد و ارتقا روانی و جسمانی و ساختن آینده کودکان و نوجوانان نقش و جایگاه متمایزی دارد.

او در ادامه توجه به ارزش های فرهنگی و سبک زندگی ایرانی، اسلامی، با در نظرگرفتن ظرفیت‌های بومی و محلی و نگاه آموزشی مبتنی بر نیازهای آینده جامعه به مقوله بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌ها، همچنین حمایت از ایده‌پردازان و تولیدکنندگان خلاق و پروژه‌های دانشجویی برای تحقیق و نوآوری این صنعت را از جمله انتظارهای خود از مدیرکل جدید سرگرمی های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون برشمرده است تا در آن اداره کل و در مسیر تحقق اهداف عالی کانون و پیشرفت فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان کشور قدم‌های موثری برداشته شود.

لیلا بابایی پیش از این مسئول اجرایی اداره کل سرگرمی‌های سازنده کانون بود و در سال‌های دورتر مسئولیت‌هایی مانند مشاور مدیرعامل در امور بانوان و مدیرکل طرح و برنامه و بودجه کانون را برعهده داشت. او روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به‌عنوان سرپرست این اداره کل، جایگزین محسن حموله شده بود که اکنون مشاور مدیرعامل کانون است.

انتهای پیام/