آغاز پخش جهانی فیلم کوتاه «کُرال بلو»

به گزارش صبا، پخش جهانی فیلم کوتاه «کُرال بلو» به نویسندگی و کارگردانی رضا جاویدی با ارسال به جشنواره فیلم ونیز آغاز شد. مودنا پیکچرز پخش این فیلم کوتاه را برعهده دارد.

«کُرال بلو» نخستین تجربه جاویدی در عرصه کارگردانی سینما است، جاویدی پیش از شیوع پاندمی کرونا کارگردانی نمایش «اسم» را برعهده داشت. او همچنین طی دهه گذشته به عنوان عکاس و طراح گرافیک در سینما و تئاتر مشغول به کار بوده است.

فیلمبرداری این فیلم کوتاه پس از نزدیک به ۴۰ روز به پایان رسید و هم اکنون مراحل تدوین و اصلاح رنگ «کُرال بلو» آغاز شده است.

در خلاصه داستان «کُرال بلو» آمده است: تصور کن چشمات رو باز می‌کنی و خودت روی توی این وضعیت می‌بینی… چیزی هولناک‌تر از این وجود داره؟

مرجان متقی که پیش از این در آثاری همچون سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان و «وارش» به کارگردانی احمد کاوری به ایفای نقش پرداخته تنها بازیگر فیلم کوتاه «کُرال بلو» است. همچنین رها حاجی زینل بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما که سابقه حضور در آثاری همچون «خفه گی» و «نهنگ آبی» را در کارنامه داشته به عنوان مشاور پروژه در این فیلم کوتاه جاویدی را همراهی کرده است.

عوامل فیلم «کُرال بلو» عبارتند از مشاور متن: افشین واعظی، دستیار کارگردان: گلاره رنجبر، مدیر تولید: علی صفری، مشاور هنری: رها حاجی زینل، فیلمبردار: علیرضا قیدری، صدابردار: احمد نورآیین، طراح نور: پدرام رضوانی، تدوین: محمدرضا قیداری، اصلاح رنگ: محمدرضا قیداری، طراح گریم: رها حاجی زینل، طراح اکسسوار: فرناز یحیاپور، مشاور رسانه: سارا حدادی، مشاور زبان فرانسه: سمیه اصغری، طراح پوستر: رضا جاویدی، عکاس: پرتو جغتایی، آهنگساز: هادی فرهمند.

انتهای پیام/