رمزگشایی بدن توسط مامور اف‌بی‌آی/ کتابی درباره هیپتونیزم شخصی ترجمه می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۲
آزاده اعرابی با صبا مطرح کرد:

رمزگشایی بدن توسط مامور اف‌بی‌آی/ کتابی درباره هیپتونیزم شخصی ترجمه می‌کنم

آزاده اعرابی با اشاره به کتاب‌های تازه منتشرشده خود گفت که کتاب‌های روانشناسی عمومی مطالب کاربردی در اختیار عموم مخاطبان قرار می‌دهد.

آزاده اعرابی مترجم کتاب‌هاب روانشناسی در گفتگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا عنوان کرد: آخرین کتابی که از من منتشر شد «رمزگشایی زبان بدن» در انتشارات نسل نواندیش است که نویسنده آن جو ناوارو پلیس FBI آمریکا است. تفاوت این کتاب با کتاب‌های دیگر در حوزه زبان بدن این است که به شکل کوتاه و مختصر در فرمت دیکشنری تمام بدن انسان‌ها را رمزگشایی می‌کند. دیگر کتاب من «همین لحطه جذب کن» نوشته آیدل احمد است که در دنیا استقبال خوبی داشت و اولیت ترجمه فارسی آن به همت انتشارات نسل نواندیش روانه بازار کتاب شد. ۲ کتاب دیگر نیز در دست چاپ دارم که در آینده نزدیک منتشر می‌شوند.

مترجم «باران عشق سپاس‌گزاری» اظهار کرد: در جامعه پرتلاطم و تشویش امروز ما کتاب‌های انگیزشی می‌توانند مانند مولتی ویتامین روح عمل کنند، بنابراین مخاطب خاصی نمی شود برای آن‌ها درنظر گرفت. گاها حتی قشر کهنسال به سمت این کتاب‌ها گرایش پیدا می‌کنند اما مخاطب عمده این کتاب‌ها افراد جوان هستند. در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران زمانی که در غرفه انتشارات بودم، جوانان زیادی سراغ این کتاب‌ها را می‌گرفتند که فکر می‌کنم بخشی از آن مربوط به شرایط جامعه است.

این مترجم عنوان کرد: کتاب‌های روانشناسی عمومی مطالب را در قالب فهم اغلب افراد جامعه بیان می‌کنند تا هرکسی در هر سطح دانشی، اگر خواندن و نوشتن بلد باشد و علاقه‌مند به کتاب خواندن باشد، این نوع کتاب‌ها را درک می‌کند. در این‌ میان افرادی که به دنبال یادگیری مطالب فراتر هستند و دوست دارند در ژرفای روانشناسی تخصصی کتاب‌های خاصی بخوانند، باید کتتب‌های تخصصی روانشناسی را تهیه کنند و در این حوزه مطالعه کنند‌.

او افزود: روانشناسی عمومی همان‌طور که از نامش پیداست، عموم‌ افراد جامعه را درنظر می‌گیرد و این عموم مردم روانشناسی می‌خوانند تا مطالب کاربردی برای زندگی خود یاد بگیرند.

اعرابی در پایان درباره کتاب در دست ترجمه خود خاطرنشان کرد: کتاب جدیدی در دست ترجمه دارم که موضوع آن درباره هیپنوتیزم شخصی است تا فرد بداند در مواجهه با تنش‌های اطراف چطور با چند راهکار ساده روح و جسم‌ خود را به آرامش نسبی برساند و کنترل اعصاب خود را به دست بگیرد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000