همایون شجریان و تیوال در تلاش برای رفع مشکل بلیت‌فروشی کنسرت «به رنگ صدا»

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی ایرانی که از اجرای کنسرت «به رنگ صدا» در روز‌های ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ تیرماه در مرحله اول و ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ در مرحله دوم خبر داده بود، بامداد امروز 24 خرداد در صفحه مجازی خودش درباره مشکل پیش آمده در سایت بلیت فروشی تیوال برای کنسرتش توضیحاتی را اعلام کرد.

او نوشت: «مخاطبان محترم

با سپاس از مهر و لطف شما، پس از پیش آمدن اتفاق‌های روز ۲۲ خرداد در سایت تیوال، گزارشی از موضوع را به استحضار علاقه‌مندان می‌رسانم.

سایت تیوال با آگاهی از اشتیاق مخاطبان، آمادگی لازم برای مراجعه چندین برابر نسبت به بیشینه ظرفیت فروش را با ارتقاء و افزایش امکانات فنی سخت افزاری و نرم افزاری تدارک دیده بود. از آنجا که تعداد مراجعه کنندگان روز یکشنبه ۲۲ خرداد در همان ثانیه‌های نخستین بسیار فراتر از تصور به بیش از ۱۵ برابر رسید، این سایت با کندی مواجه گردید که بلافاصله تصمیم به متوقف کردن فرآیند فروش گرفته شد. با توجه به موضوع فوق در زمان کوتاه باقیمانده تا شروع اجرای کنسرت‌ها، چند راهکار میسر و عملی بررسی و نهایی شد.

۱. تعداد روزهای اجرای برنامه از ۵ اجرا به ۱۱ اجرا در تیرماه افزایش یافت.

۲. سایت تیوال مجددا نسبت به ارتقاء بیشتر و افزایش امکانات فنی سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای افزایش ظرفیت سایت خود اقدام نمود.

۳. از آنجا که بخش جدی از مشکل پیش آمده به دلیل مراجعه همزمان علاقه‌مندان در راس ساعت اعلام شده بود، برای مدیریت این موضوع و پرهیز از ترافیک لحظه‌ای بیش از اندازه، علاقه‌مندان می‌توانند به فراخور در روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند و ساعت مشخص اعلام نمی‌شود.

با سپاس و به امید دیدار شما عزیزان»

و اما بلیت‌فروشی کنسرت «به رنگ صدا» از امروز صبح بدون اعلام زمان دقیق بلیت فروشی از سوی برگزارکنندگان آغاز شد، ولی همچنان سایت تیوال دچار مشکل است و کاربران برای خرید بلیت این کنسرت در تلاش هستند.

ارکستر سیاوش با صدای همایون شجریان و به رهبری آرش گوران در سالن همایش‌های کشور (سالن وزارت کشور) اجرا خواهد کرد.

شجریان پیش از این اعلام کرده بود: «عزیزان به غیر از روزهای ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ تیرماه که شروع مجدد بلیط فروشی آن‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد، با تمدید روزهای بیشتر کنسرت، تاریخ‌های ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه برای حضور شما علاقه‌مندان به آن‌ها اضافه خواهد شد.

دوستان عزیز با پوزش بسیار در همان دقایق اولیه سایت تیوال با تراکنش بی سابقه‌ای روبرو شد که با وجود تمهیدات قبلی باعث کندی بسیار زیاد در این سایت شد. اندکی از مراجعین در دقایق اولیه موفق به تهیه بلیط گردیدند و بسیاری دیگر با مشکل روبرو شدند. در این وضعیت از سایت تقاضا کردم که فروش متوقف شود تا به سازوکاری کارآمدتر برسیم و خدمتتان اعلام کنیم.

خواهشمندم از خرید بلیط از سایت‌های دیگر و با قیمت گزاف خود داری فرمایید.»

انتهای پیام/