رسالت رادیوهای برون‌مرزی انتقال پیام اسلام و ایجاد ارتباط با کشورهای همسایه است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۲
رییس سازمان صداوسیما در بازدید از صداوسیمای خراسان رضوی؛

رسالت رادیوهای برون‌مرزی انتقال پیام اسلام و ایجاد ارتباط با کشورهای همسایه است

رییس سازمان صداوسیما در بازدید از صداوسیمای مرکز خراسان رضوی و رادیوهای برون مرزی این مرکز بر مطالبه رهبر معظم انقلاب برای بهبود وضعیت مردم و ارتقای جایگاه این رسانه، تاکید کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در بازدید از صداوسیمای مرکز خراسان رضوی و رادیوهای برون مرزی در این مرکز ضمن تشکر و قدردانی ازتلاش کارکنان ایرانی و تاجیکستانی صدای خراسان گفت: تلاش شبانه روزی، مطالبه رهبر معظم انقلاب از اینجانب و همکارانم برای بهبود وضعیت مردم و ارتقای جایگاه صداوسیما بوده است.

وی افزود: هدف اصلی ما هویت‌محوری و عدالت‌گستری است و همه کارکنان و مدیران استانی باید در تحقق این آرمان تلاش کنند.

رییس صداوسیما در ادامه از مدیران و برنامه‌سازان خواست با دقت و سرعت نسبت به شناخت و معرفی مزیت های نسبی و ویژگی های مفید و موثر موجود در استان‌ها به مردم ایران و جهان اقدام کنند.

در ادامه این بازدید جبلی در جریان اقدامات رادیو تاجیکی برای بهبود روابط دو کشور ایران و تاجیکستان قرار گرفت. وی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان ایرانی و تاجیکستانی در رادیو تاجیکی صدای خراسان، اظهار امیدواری کرد تا بازگشایی دفاتر خبری این رادیو در تاجیکستان، اطلاع رسانی بهتری از وقایع مهم در تاجیکستان برای این رسانه مخابره شود تا مردم ایران و تاجیکستان در جریان مهم‌ترین رویدادهای کشور تاجیکستان قرار بگیرند.

به گفته وی، رسالت اصلی رادیو های برون مرزی انتقال پیام اسلام و در راستای تقویت روابط ایران با کشورهای منطقه است که در این زمینه رادیو تاجیکی در جذب مخاطب و انتقال دقیق و سریع پیام بسیار موفق عمل کرده است.

جبلی در پایان با اشاره به رادیوهای تاجیکی و دری به عنوان رادیوهای اثرگذار و بسیار مهم سازمان صداوسیما، خاطرنشان کرد: خوشبختانه رادیو تاجیکی با وجود کمبودهای موجود توانسته است در نظرسنجی از مردم تاجیکستان رتبه دوم را دربین ده‌ها رادیوی موجود در تاجیکستان کسب کند و این رادیو با فاصله معناداری از رادیو بی بی سی جایگاه خود را در بین مردم کشور تاجیکستان ارتقا داده است.

در ادامه محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی بر تقویت امکانات کمی و کیفی رادیو های برون مرزی استان تاکید کرد و گفت: تلاش این مرکز بر حل مشکلات و رفع موانع احتمالی در مسیر توسعه کمی و کیفی تولیدات رادیو های برون‌مرزی استان است.

مختار فرزادی مدیر رادیو تاجیکی صدای خراسان نیز ضمن قدردانی از توجه رییس صداوسیما به رادیو تاجیکی و نحوه عملکرد این رادیو در بهبود روابط دو کشور ایران و تاجیکستان در یک دهه گذشته، بیان کرد: تمام تلاش همکاران ایرانی و تاجیکستانی در این رادیو پوشش اخبار درست و مفید و موثر از وقایع سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی دو کشور است تا مردم  فارسی‌زبان در ایران و تاجیکستان در اسرع وقت در جریان رویدادهای مربوطه قرار بگیرند.

وی در پایان ضمن با اهمیت شمردن بازگشایی دفاتر خبری این رادیو در تاجیکستان، اظهار امیدواری کرد تا با مکاتبات سازمانی و دولتی، این امر هر چه سریع‌تر محقق شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است