همایون شجریان کنسرتش را تمدید کرد/ بلیت گران نخرید مشکل سایت حل می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۱

همایون شجریان کنسرتش را تمدید کرد/ بلیت گران نخرید مشکل سایت حل می‌شود

همایون شجریان با اشاره به توقف بلیت‌فروشی کنسرت «به رنگ صدا» در سایت تیوال، از تمدید این اجرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، شب گذشته ۲۲ خرداد بلیت‌فروشی کنسرت همایون شجریان با عنوان «به رنگ صدا»، در حالی که از ساعت ۱۷ آغاز شده بود، متوقف شد. بعضی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از مشکلات سایت برای فروش بلیت خبر دادند و بسیاری نوشتند موفق به خریداری بلیت نشده‌اند. در ادامه سایت تیوال علت این اتفاق را «استقبال بسیار بالا» اعلام کرد و نوشت: اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام می‌شود.

همایون شجریان نیز شب گذشته تاریخ روز‌های جدید کنسرت را ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیر اعلام کرد و درباره این اتفاق در صفحه مجازی خود نوشت: «عزیزان به غیر از روزهای ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ تیرماه که شروع مجدد بلیط فروشی آن‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد، با تمدید روزهای بیشتر کنسرت، تاریخ‌های ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه برای حضور شما علاقه‌مندان به آن‌ها اضافه خواهد شد.

دوستان عزیز با پوزش بسیار در همان دقایق اولیه سایت تیوال با تراکنش بی سابقه‌ای روبرو شد که با وجود تمهیدات قبلی باعث کندی بسیار زیاد در این سایت شد. اندکی از مراجعین در دقایق اولیه موفق به تهیه بلیط گردیدند و بسیاری دیگر با مشکل روبرو شدند. در این وضعیت از سایت تقاضا کردم که فروش متوقف شود تا به سازوکاری کارآمدتر برسیم و خدمتتان اعلام کنیم.

خواهشمندم از خرید بلیط از سایت‌های دیگر و با قیمت گزاف خود داری فرمایید.»

ارکستر سیاوش با صدای همایون شجریان و به رهبری آرش گوران در سالن همایش‌های کشور (سالن وزارت کشور) اجرا خواهد کرد.

شجریان پیش از این اعلام کرده بود: «جایگاه VIP جهت اهدا به دانشجویان محترم اختصاص داده شده است؛ عزیزان می‌توانند در صورت تمایل، شماره دانشجویی خود را از ساعت ۱۷:۰۰ یکشنبه ۲۲ خرداد لغایت ۱۷:۰۰ چهارشنبه ۲۵ خرداد به شماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ ارسال نمایند.

چنانچه در خواست‌های رسیده بیش از گنجایش جایگاه مذکور باشد، انتخاب به قید قرعه انجام خواهد شد.»

این بخش از سالن اجرا به شکل رایگان در اختیار دانشجویان قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است