«لالاکن» آماده دریافت پروانه نمایش شد/حضور فیلم در جشنواره کودک و نوجوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
در گفت‌وگو با «صبا» مطرح شد:

«لالاکن» آماده دریافت پروانه نمایش شد/حضور فیلم در جشنواره کودک و نوجوان

قربان پور: «مراحل پس تولید فیلم اعم از تروکاژ واصلاح رنگ انجام شده و در حال حاضر فیلم برای رسیدن به جشنواره کودک و نوجوان آماده شده است.»
مصطفی قربان پور کارگردان فیلم سینمایی «لالاکن» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: مراحل پس تولید فیلم اعم از تروکاژ و اصلاح رنگ انجام شده و در حال حاضر فیلم برای رسیدن به جشنواره کودک و نوجوان آماده شده است.

وی درخصوص دریافت پروانه نمایش فیلم افزود: امروز قرار است فیلم برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارسال شود.

قربان‌پور درارتباط  با اکران عمومی فیلم «لالاکن» خاطر نشان کرد: هنوز با پخش کننده ای برای اکران فیلم صحبت نکرده ایم ولی امیدوارم با توجه وضعیت بی سرانجام اکران، بتوانیم امسال فیلم را اکران کنیم«لالاکن»فیلم  خوبی شده است و امیدوارم مردم هم فیلم را دوست داشته باشند.

او درباره فعالیت های اخیرش اضافه کرد:در حال حاضر روی فیلمنامه جدیدم کار می کنم که آن هم در ژانر کودک است و تا یک ماه و نی دیگر فیلمنامه به پایان می رسد و برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارسال می شود.

فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی قربان‌پور و تهیه‌کنندگی حسن کلامی  اثری اجتماعی در ژانر کودک است که در آن امین زندگانی، بهنوش بختیاری، پادینا رهنما و مریم سرمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل فیلم سینمایی «لالاکن» عبارتند از : مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، طراح صحنه: مصطفی قربان‌پور و حسین هاتفی‌کیا، مدیر جلوه‌های ویژه: عظیم محمدی، منشی صحنه: نسیم سید علیخانی، طراح گریم: سودابه خسروی، ‌ مدیر صدابرداری: محمد امامی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امید شیرانگیز، مدیر صحنه: ابوالفضل افشار، مدیر تدارکات: مهران غفارزاده، عکاس: سمیرا بختیاری، جانشین تولید: حمید سلطانیان، مدیر تولید: عباس فاتح، مشاوره پروژه: یعقوب غفاری، مجری طرح: نصرت نوری، ‌ تهیه‌کننده: حسن کلامی..

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است