پروانه نمایش «بمب؛ یک عاشقانه» صادر شد/ احتمال اکران در نیمه دوم سال

احسان رسول اف تهیه کننده فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» درباره زمان اکران این فیلم که با حضور در سی و شششمین جشنواره ملی فجر با بازخوردهای خوبی از جانب مخاطبان و منتقدان مواجه شد، به «صبا» گفت: فیلم پروانه نمایش را دریافت کرده است ولی هنوز برنامه قطعی برای اکران آن نداریم. به احتمال زیاد این فیلم سینمایی در شش ماه دوم سال اکران می شود.
وی در ادامه افزود: برنامه ای برای اکران فیلم در تابستان امسال نداریم و تاکنون قراردادی هم ثبت نشده است. برنامه کاری پیمان معادی به گونه ای است که فکر می کنم باتوجه به این برنامه ها فیلم در شش ماه دوم سال اکران شود بهتر است.
رسول اف در ارتباط با آخرین فعالیت هایش نیز خاطرنشان کرد: فعلا کار جدیدی را شروع نکرده ام ولی ممکن است مجدد با پیمان معادی کار جدیدی را در ادامه سال آغاز کنیم.
«بمب یک عاشقانه» فیلمی به نویسندگی و  کارگردانی پیمان معادی و تهیه کنندگی احسان رسول اف است که در سی و ششمین جشنواره ملی فجر در بخش های مختلف کاندید دریافت جوایز مختلفی شد و جایزه ویژه هیئت داوران برای بهترین فیلم را به خود اختصاص داد.همچنین فیلمنامه فیلم «بمب، یک عاشقانه» جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیاپاسفیک در سال ۱۳۹۳ دریافت کرده‌است.
«بمب، یک عاشقانه» دومین فیلم پیمان معادی بعد از «برف روی کاج‌ها» در مقام کارگردانی است و فضای متفاوتی نسبت به ساخته قبلی او دارد. داستان این فیلم با حال و هوای موشک ‌باران تهران در سال ١٣٦٦ روایت می‌شود.
بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: پیمان معادی, لیلا حاتمی, حبیب رضایی, سیامک انصاری, سیامک صفری, بهادر مالکی, رامین پورایمان, معصومه قاسمی‌پور, صبا گرگین پور, باران معادی, شهروز آقایی پور,ارشیا عبداللهی, نیوشا جهانی, محمود کلاری, سیامک ادیب, محمد زمانی, احسان عباسی, فرزاد رمضانی, فاطمه مرتاضی.