«معکوس» آماده نمایش می شود/احتمال حضور در جشنواره فیلم فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱

«معکوس» آماده نمایش می شود/احتمال حضور در جشنواره فیلم فجر

کیمایی: «فیلم «معکوس» به زودی وارد مرحله صداگذاری و تدوین نهایی شده و تا یک ماه دیگر، آماده دریافت پروانه نمایش می شود.»

 پولاد کیمیایی کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» در گفتگو با «صبا» درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی بیان کرد: این فیلم در مرحله فاین کات به سر می برد و راف کات آن به پایان رسیده است. همچنین به زودی وارد مرحله صداگذاری و تدوین نهایی شده و تا یک ماه دیگر، آماده دریافت پروانه نمایش می شود.

وی در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای اکران فیلم نیز افزود: باید مذاکراتی انجام شود تا ببینیم چه زمانی مناسب است. همچنین اکران باید به نحوی باشد که مراحل فنی فیلم به خوبی به پایان برسد و با عجله اتفاقی نیفتد و با همان وسواس اولیه فیلم را به نمایش بگذاریم. فکر می کنم فیلم در ماه آبان برای اکران آماده شود.

کیمیایی در پاسخ به این سوال که ممکن است فیلم در سی و هفتمین جشنواره ملی فجر حضور داشته باشد یاخیر؟ گفت: هنوز معلوم نیست و پس از آماده شدن باید به این موضوع فکر کنیم، چراکه نه ممکن است در جشنواره فجر فیلم حضور داشته باشد.

او در ارتباط با آخرین فعالیت خود در حوزه بازیگری نیز خاطرنشان کرد: به قدری فیلم «معکوس» من را درگیر کرده است که به کار دیگری نمی رسم. فیلمبرداری این فیلم ماه اسفند به پایان رسید و پس ازآن درگیر مراحل فنی فیلم شدم. تا این فیلم را به سرانجام نرسانم نمی توانم وارد کار دیگری شوم.

بنابراین گزارش، این فیلم که اولین تجربه کارگرد‏انی پولاد کیمیایی در مقام کارگردانی است مضمونی اجتماعی د‏ارد و تهیه کنندگی آن را مسعود کیمیایی برعهده دارد.

در فیلم «معکوس» بازیگرانی چون بابک حمیدیان، علیرضا کمالی، اکبر زنجانپور، شهرام حقیقت دوست و لیلا زارع نقش آفرینی می‌کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است