آغاز پیش تولید «پاستاریانی»

بیتا منصوری تهیه کننده سینما در ارتباط با آخرین فعالیت هایش به «صبا» گفت: هفته گذشته، پیش تولید فیلم جدیدم به نام «پاستاریانی»  به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی خودم را آغاز کرده ام.
وی در ادامه افزود: این فیلم در ژانر کمدی خانوادگی ساخته خواهد شد و به احتمال زیاد پس از ماه رمضان فیلمبرداری فیلم را آغاز خواهیم کرد.
منصوری  که تهیه کنندگی فیلم «کاتی و ستاره» را نیز برعهده دارد در خصوص زمان اکران این فیلم توضیح داد: در پی مذاکراتی برای اکران فیلم هستیم ولی چون قرارداد بسته نشده است اسمی از پخش کننده نمی توانم بگویم. ظاهرا  سینمای کودک در چرخه اکران طرفدار زیادی ندارد و قهرمانان کوچک هم برای اکران با مشکلاتی مواجه شد. دفاتر پخش و سینماداران از فیلم های کودک استقبالی نمی کنند و برای کودکان این مملکت آن طور که باید ارزشی قائل نیستند.

او اضافه کرد: تصور ما این بود که با صحبت های انجام شده  و تلاشی که معاونت سینمایی برای احیای سینمای کودک انجام می دهد در هر دوره اکران فیلم کودکی را شاهد باشیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در اکران دوم نوروزی سینمای کودک جایی ندارد. امیدوارم در اکران سوم مجدد فیلم کودک را شاهد باشیم. تقاضای کسانی که در حوزه کودک فعالیت می کنند این است که از این 7سرگروه یک سرگروه را به سینمای کودک اختصاص دهند که اگر خانواده ها خواستند کودک خود را به سینما ببرند، بدانند که یک فیلم کودک بر روی پرده است. این قول را گرفته بودیم ولی متاسفانه دیدیم که در اکران دوم فیلم کودکی نداشتیم.