«اردک لی» فیلم گیشه نیست/ اکران در مهر یا آبان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
بهروزغریب در گفت‌وگو با «صبا»:

«اردک لی» فیلم گیشه نیست/ اکران در مهر یا آبان

«تهیه کننده فیلم تقاضای دریافت پروانه نمایش «اردک لی» را کرده اند و امیدوارم در مهر یا آبان ماه بتوانیم فیلم را اکران کنیم.»
بهروز غریب پور کارگردان فیلم سینمایی «اردک لی» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم به «صبا» گفت: تهیه‌کننده فیلم تقاضای دریافت پروانه نمایش را کرده اند و امیدوارم در مهر یا آبان ماه بتوانیم فیلم را اکران کنیم.
وی در خصوص بازتاب های این فیلم در جشنواره جهانی فجر نیز توضیح داد: بازتاب فیلم «اردک‌لی» با به گوش من نرسید و یا بی خبر بودم. من بازتاب خاصی ندیدم ولی پیش از آن یکی از  منتقد هالیوودی درخصوص فیلم نقدی نوشته بود که بسیار جامع و کامل بود و بسیار حرفه ای بود، به جز آن به دلیل نرسیدن بولتن یا نبود سایت فعالی در این جشنواره از خواندن اخبار محروم شدم. درکل نگاه مردم به این فیلم فیلمی متفاوت است که تحلیل مسائل اجتماعی و نگاه انتقاد آمیز به رفتار در مدارس و اجتماع دارد و نوعی مظلوم کشی در جامعه برای مخاطبانی که فیلم را دیده بودند داشت.
بنیانگذار خانه هنرمندان ایران در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می کند «اردک لی» پس از اکران با فروش و مخاطب خوبی روبرو شود یا خیر؟گفت: «اردک لی» فیلم گیشه نیست و به این معنی که چهره های سینمایی در آن وجود داشته باشند یا براساس محتوای مشترکی که این روزها وجود دارد ساخته شده باشد نیست. این فیلم، فیلم اندیشه است و زمانی در رویایی با مخاطب تغییر ذائقه می دهد و بنابراین باید شانس داشته باشد و مخاطب خود را پیدا کند. درکل نمی توان پیش بینی کرد پس از اکران چه اتفاقی برای فیلم می افتد ولی پیشاپیش می گویم با دلایلی که گفتم این فیلم، فیلمی نیست که بتواند به عنوان فیلم بسیار موفق سینما باشد. راضیم که بر مخاطبان خاص خود تاثیر خوبی خواهد گذاشت.
غریب پور درباره آخرین فعالیت هایش نیز افزود: درحال ساخت «اپرای عشق»هستم. همچنین مشغول به نگارش فیلمنامه «کاوه ناتمام» که فیلمنامه ای موزیکال  است هستم و امیدوارم این فیلم به جایی برسد و تهیه کننده کار «اردک لی» آقای حضرتی با اشتیاق منتظر پایان یافتن این فیلمنامه هستند که پس از آن مراحل بعدی را آغاز کنیم.
او درباره موضوع این فیلمنامه توضیح داد: این فیلم براساس شاهنامه ساخته خواهد شد و ساختار متفاوتی دارد و در عین اینکه  مبتنی بر داستان ضحاک ماردوش شاهنامه فردوسی بزرگ است نوعی قرینه سازی هم در جامعه معاصر در آن موجود است.
 فیلم سینمایی «اردک لی» به تهیه کنندگی علی حضرتی و کارگردانی بهروز غریب پورساخته شده است.
بنابراین گزارش، «اُردک لی» نام دانش‌آموزی است که به دلیل مهاجرت پدر و مادر خود از شهرستان به تهران در دوره محمدرضا شاه گرفتار یک نام غیرمتعارف می‌شود. این فیلم بالغ بر ۳۰۰ بازیگر دارد و از  بازیگران اصلی آن می توان به هنگامه قاضیانی, شاهرخ فروتنیان, احسان امانی  اشاره کرد.
 عوامل فیلم سینمایی «اردک لی» عبارتند از تهیه کننده: علی حضرتی، نویسنده و کارگردان: بهروز غریب پور، مدیر فیلمبرداری: کیوان معتمدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بیژن سلیم خانی، تدوین: عماد خدابخش، طراح گریم: محسن ملکی، طراح صحنه و لباس: بهروز غریب پور، گروه تولید: نیما شهریاری، مجری طرح: میثم کائد، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، عکاس: احسان نقابت، مشاور رسانه: زینب لک

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است